תודה למתנדבות ולמתנדבי האבטחה בגדרה

השבוע התקיים כנס הוקרה והערכה למתנדבי ומתנדבות האבטחה בגדרה. יואל גמליאל ראש המועצה: “בעת הזו התגלתה תושייתה ועוצמתה של החברה הישראלית בכלל ושל קהילת גדרה בפרט. תודה לכל אחת ואחד מכם/ן על ההירתמות המלאה. יחד ננצח”

ערב הוקרה והערכה למתנדבי ומתנדבות האבטחה שאיישו את המחסומים במשך תקופה ארוכה וביצעו סיורים לטובת בטחון קהילת גדרה: הכנס התקיים בהובלת צוות אגף חברה וקהילה בהנחיית ענת קוך והונעם בהופעתה של מאי רובין בשירה מרגשת. בכנס הוענקו תעודות הערכה לכל אחת ואחד מהמתנדבות והמתנדבים כאות תודה על ההתגייסות החשובה.

תודה מיוחדת לחברת המועצה, מחזיקת תיק החירום, ענת טל שפעלה להגברת האבטחה ביישוב מתחילת “חרבות ברזל”, לסגן ראש המועצה, סהר רווח על המעורבות האישית בנושא לאורך כל התקופה, תודה לחבר המועצה עו”ד יקותיאל תנעמי על המעורבות והסיוע לאורך כל הדרך, לחבר המועצה אבי דנקו שהיה חלק מהחמ”ל וסייע באבטחה, לחבר המועצה אסף דרבה על הפעילות הרבה והמעורבות,  לחנן הרוש, ליאור רושני על ההתגייסות המלאה והבקרה על המחסומים והאבטחה, לשמעון דהאן שפעל באופן מלא בנושא האבטחה ביישוב, ולאונית שרעבי ושלה עקיבא על הביצוע השוטף לגיוס המתנדבות והמתנדבים וסידור המשמרות יום-יום.

יואל גמליאל ראש המועצה: “בעת הזו התגלתה תושייתה ועוצמתה של החברה הישראלית בכלל ושל קהילת גדרה בפרט. ערך הנתינה וההתנדבות בכל תחום קיבלו מימדים שלא נראו כמותם עד היום. תודה לכל אחת ואחד מכם/ן על ההירתמות המלאה בתקופה מורכבת, שהענקתם/ן מזמנכם/ן והייתם עבור כולנו 24/7. שוב הוכחתם את ייחודיותה של קהילת גדרה, קהילה חזקה עם ערבות הדדית ונתינה. יחד ננצח!”

סגן ראש המועצה, סהר רווח: ״ההתנדבות והנתינה הן היצירה הנעלה ביותר של רוח האדם״ (אנגרסול). אמש, עצרנו לרגע את שגרת המלחמה שאנו מצויים בה, כדי להודות למאות תושבי ותושבות גדרה שהתנדבו להגן על הבית, לאייש את המחסומים שהקמנו בכניסות למושבה, ולשמור על התושבים 24/7, יום ולילה, במשך 35 ימים ברציפות. התייצבתם ללא תנאי, תוך הפגנת ערכי רעות, התנדבות וערבות הדדית, יוצאים דופן וראויים לכל הערכה. דבר המדגיש את הייחודיות של משפחת גדרה, קהילה של תושבים בעלי לב חם שנותנים מעצמם למען הכלל. זאת גדרה שנולדתי בה, שגדלתי בה ושאני כל כך אוהב.

אוסיף תודות למספר אנשים מדהימים שפעלו לילות כימים, יחד עם כולנו, למען ביטחון גדרה. לשמעון דהאן המוח מאחורי תפיסת הביטחון שלנו בגדרה, ליועץ הביטחון מוטי אדרעי, לחנן הרוש וליאור רושני על הבקרה, הפיקוח והדאגה למחסומים בכל שעה וזמן, תודה לכל עובדי המועצה ומאבטחי מוסדות החינוך שנרתמו ושמרו עלינו בכל שעות היום. ואחרונות חביבות, תודה לאונית שרעבי ושלה עקיבא על גיוס המתנדבים וסידור המשמרות 24/7 בצורה מופתית. אני גאה להיות חלק מהקהילה שלנו!

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן