news08.net/ads.txt

תחנת הרכבת החדשה “רמלה דרום” תוקם בעלות של 3.2 מיליארד ש”ח

ברמלה חושבים קדימה: תחנה הרכבת החדשה “רמלה דרום” תוקם במתחם נגיש בסמוך לשכונת קריית האומנים. בימים אלה נמשכים העבודות של רכבת ישראל על ציר 431 במסגרת עבודות להקמת מסילת 431 שאחת מתחנותיה כאמור רמלה דרום.
היקפו של הפרויקט הכולל שצפוי להסיע כ-15 אלף נוסעים ביממה נאמד בכ-3.2 מיליארד שקלים, סיומו ב- 2026, שיגרום לקיצור משמעותי בזמני הנסיעה במסלולים אלו. התכנון הוא קומפלקס התחנה שתחצה לשניים, כשגשר באורך של כ-70 מטרים יחבר בין שני החלקים ויאפשר מעבר של הולכי רגל ממבנה התחנה אל הצריפים ולהיפך. בתחנה ייבנו שטחי מסחר, כ-300 מקומות חניה ומסוף תחבורה ציבורית שיעניק קישורית בין סוגי התחבורה הציבורית לנוחיות הנוסעים.
ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל: “אני נמצא בקשר רציף עם הגורמים ברכבת ישראל ומשרד התחבורה ועומד על התקדמותו של הפרויקט אשר צפוי להביא לתרומה חשובה לנגישות העיר למרכזי תעסוקה במטרופולין ת”א והמרכז, ובעיקר תחזק את תדמיתה החיובית של העיר רמלה. תחנת הרכבת החדשה תחולק על פי התכנון לשני מתחמים מרכזיים, האחד לטובת הקמת התחנה והשני לטובת הקמת שטחי מסחר, משרדים ומרתפי חנייה לשטחי המסחר ונוסעי הרכבת. רמלה משנה את פניה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן