news08.net/ads.txt

תיעוד בלעדי: הישראלים עוזבים את פרו, בעקבות הקורונה – צפו בסרטונים ותמונות

קבוצות של צעירים מישראל   

לארץ – בעקבות נגיף הקורונה שהתפשט בלימה, פרו. בהמשך לפניית שר החוץ לאל על, בדבר מאות ישראלים שנתקעו בפרו, אל על נענתה לאתגר והחליטה לבצע את המשימה.

לצורך כך גייסה החברה את שותפיה העסקיים וחברות מובילות במשק להוצאת שלושה מטוסי חילוץ. במהלך תהליך הרישום לטיסות בחדר המצב של משרד החוץ, התברר כי מספר הישראלים בפרו מתקרב לאלף איש ולכן נדרש להוציא מטוס נוסף. ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה על התגייסות מיידית להוצאת מטוס נוסף, מתוך כוונה להביא את כלל המטיילים הישראלים הביתה וחברת אל על נערכה לאתגר. הישראלים מדווחים כל העת כי מדובר בצעדים שכלל לא חלמו עליהם.

הכבישים ריקים מאדם, התושבים פשוט התבצרו בבתים – מראה שקשה להתרגל אליו כשמדובר בלימה. רים דוד, מטיילת ישראלית שנהנתה רק לפני ימים ספורים מהנופים המרהיבים של פרו, עדיין בהלם מהסיטואציה החדשה. רים סיפרה לחדשות אפס שמונה: “עוד מעט נעלה על טיסות החילוץ, פשוט מטורף!”.

מחכים לכן, תחזרו בשלום!!!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן