תנובה ממשיכה להרחיב את מותג הספורטאים GO

משקה יוגורט GO בקרטון עם 42 גרם חלבון מגיע ב-2 טעמים מטורפים: משקה בטעם בננה קרמל, משקה בטעם אפרסק פסיפלורה

בואו נדבר על זה. תנובה עושה מהפכה בכל מה שקשור לחלבון במזון ומשקאות – ומה שמפתיע הוא שהטעם אלוהי!

מה חדש על המדף? תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, מרחיבה את קטגוריית תזונת הספורטאים, ומשיקה לראשונה בישראל משקה יוגורט GO בקרטון, המכיל חצי ליטר (500 מ”ל) עם 42 גרם חלבון ואחוז שומן נמוך של 0.5%. כוס משקה (200 מ”ל) מכילה 106 קלוריות בלבד. תכולת החלבון הגבוהה מאפשרת לספורטאים לצרוך הרבה חלבון במוצר אחד, שכן כמות החלבון היומית המומלצת עבורם היא 1.5-2 גרם חלבון לכל ק”ג משקל גוף. המשקה החדש מכיל BCAA שהן חומצות אמינו חיוניות, המגבירות את אפקטיביות האימון. המשקאות החדשים באריזת קרטון ועם פקק לסגירה חוזרת, המאפשר לחלק את הצריכה לאורך היום. משקה יוגורט GO בקרטון המכיל 500 מ”ל, מצטרף לסדרת המשקאות של GO בתכולות של 250 מ”ל ו-340 מ”ל.

משקה יוגורט GO בקרטון עם 42 גרם חלבון מגיע ב-2 טעמים:

  • משקה בטעם בננה קרמל
  • משקה בטעם אפרסק פסיפלורה

גלית מור משורר, מנהלת יחידה עסקית GO בתנובה: “החלבון הוא הקטגוריה הצומחת ביותר במקרר החלב עם גידול שנתי של 26% בין השנים 2020 עד 2023. על פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית המשקאות האישיים המועשרים בחלבון גלגלה בישראל בשנת 2023 כ-149 מיליון ש”ח והציגה גידול של מעל 51% מול שנת 2022″.

לדבריה, מוצרי GO המועשרים בחלבון נועדו לעוסקים בספורט, והם מתרחבים בכל שנה לקטגוריות מוצר חדשות, על מנת להציע מגוון פתרונות תזונה חדשניים ומעניינים לצרכנים אלה. הקטגוריה מהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור תנובה ועבור השוק כולו”.

כל המוצרים בכשרות הרבנות הראשית לישראל. מחיר משקה יוגורט GO חצי ליטר בקרטון (500 גרם), 42 גרם חלבון על פי אתר פרייסז: 12.90 ש”ח. ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה ברחבי הארץ.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ תנובה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן