news08.net/ads.txt

📷📹 צפו בתיעוד: כך התרחש אירוע הדקירות ברחוב מלצר, אשר במהלכו נפצעו ארבעה צעירים

בתום חקירה מורכבת של משטרת ישראל פוענח אירוע הדקירות במהלכו נפצעו ארבעה צעירים, עם סיום החקירה צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום כנגד שניים מהחשודים (22,23) תושבי רחובות.

תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל בתאריך 30/3/19 על קטטה ודקירות ברחוב מלצר בעיר, במהלכה נפצעו 4 צעירים שפונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהם פצועים באורח קל ובינוני. פעילות חקירתית סמויה של משטרת ישראל הביאה למעצרם של שלושה חשודים במעורבות באירוע ומעצרם הוארך מעת לעת.

מהחקירה עלה חשד לפיו האירוע התרחש על רקע סכסוך בין אחד החשודים לאחד הקורבנות. בליל האירוע הבחין אחד החשודים בקורבן והזעיק למקום את חבריו. כשהגיעו אל המקום, ניגשו החשודים אל הקורבן ובזמן שאחד מהם חיבק אותו, ניגש אליו חשוד אחר ודקר אותו מספר פעמים בגבו. כתוצאה מדקירתו של הקורבן התפתחה קטטה בין חבריו לחשודים במהלכה נפצעו שלושה מחבריו של הקורבן.

עם סיום החקירה הגישה הפרקליטות בשבוע שעבר, הצהרת תובע לפיה בכוונתה להגיש כתב אישום כנגד שניים מהחשודים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן