news08.net/ads.txt

אביסרור משה ובניו, משיקה דירה לדוגמה בפרויקט 431 במערב רחובות

חברת הנדלן אביסרור משה ובניו מציגים את פרויקט מערב רחובות- 431- פרויקט יוקרה (16)|דירה לדוגמה- אביסרור- מערב רחובות 431- קרדיט סוזי לוינסון (9)|דירה לדוגמה- אביסרור- מערב רחובות 431- קרדיט סוזי לוינסון (2)|חברת הנדלן אביסרור משה ובניו מציגים את פרויקט היוקרה מערב רחובות 431 (2)

שכונת אבן גבירול, בה ממוקם הפרויקט, נבחרה לאחרונה לאחת השכונות המבטיחות ביותר בארץ, הסמוכה לצירים ראשיים ולמוסדות חינוך וציבור מרכזיים

אביסרור משה ובניו, משיקה דירה לדוגמה בעיצובה של המעצבת המובילה אריאלה שניאור, בפרויקט היוקרה 431-מערב רחובות. שכונת אבן גבירול בה ממוקם הפרויקט, נבחרה לאחרונה לאחת השכונות המבטיחות ביותר בארץ סמוכה לצירים ראשיים ולמוסדות חינוך וציבור מרכזיים. החברה, הודיעה בימים אלו על פתיחת שיווקו של המגדל התשיעי בפרויקט היוקרה הכולל 12 מגדלי פאר בני 20 -12 קומות ובניינים מדורגים, במסגרתו יוצעו תנאי רכישה מיוחדים ללקוחות החברה. הדירה המוצגת לדוגמה הנה בת 4 חדרים הכוללת מטבח רחב ידים בשילוב אי היוצר חיץ עם הסלון, יחידת הורים ושני חדרים ילדים נוספים, שתי אמבטיות, חדר שירות עצמאי ומרפסת מפנקת. בעיצוב הדירה ביקשה שניאור לייצר אווירה חמימה וביתית, המתאימה לקהל יעד רחב ככל שניתן ועשתה זאת באמצעות בחירת ריהוט ואביזרים משלימים בסגנון אקלקטי מודרני עם נגיעות וינטג’ עדכניות.

פרויקט המגורים של חברת אביסרור משה ובניו, כולל דירות בגדלים שונים: 4-5 חדרים עם מרפסות, דופלקסים מפנקים בני 6-7 חדרים ופנטהאוזים מפוארים בסטנדרט בנייה מהגבוהים בארץ. הדירות בעלות מפרט עשיר ורמת גימור גבוהה, לובי דו קומתי מפואר, חדר אופניים ועגלות, חדר דיירים וחניון תת קרקעי. המתחם שופע במדשאות ושבילים הולנדיים, ממוקם בחלקה המערבי של רחובות בקרבת פרדסים המשרים אווירה פסטורלית באזור. קומפלקס המגדלים משקיף לפארק המשתרע על פני שטח של 12 דונם ובסמיכות למוסדות חינוך ותרבות מהמובילים בעיר. פרויקט המגורים המפואר נוח ונגיש ליציאה לכביש 4 ולכביש- 431.

יורם אביסרור, סמנכ”ל השיווק של אביסרור משה ובניו, מסר: “אנו שמחים להודיע על פתיחת שיווקו של המגדל התשיעי בפרויקט היוקרה הכולל 12 מגדלי פאר הנישאים על פני 12-20 קומות ובניינים מדורגים, במסגרתו יוצעו תנאי רכישה מיוחדים ללקוחותינו/ קצב המכירות של פרויקט רחב היקף זה משביע רצון ומלמד על גידול בדרישה של פרויקטים מסוג זה ברחובות, המושכים קהל איכותי ובעלי מקצועות חופשיים. הרוכשים השכילו להבין כי מיקום מנצח הסמוך לצירים מרכזיים כמו כביש 4 ו- 431 לצד סטנדט בניה גבוה, מהווים מרכיבים משמעותיים בעת רכישת דירת מגורים ותורמים רבות לאיכות החיים ולחווית המגורים”.

לפרטים נוספים: *5508

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן