news08.net/ads.txt

אבי קינד: “היה ברור שעלי להקדיש את חיי למען המולדת והמדינה האהובה שלנו – וכך אני מחנך את דור העתיד”

עבור חבר מועצת העיר רחובות אבי קינד מדובר ביום זיכרון אישי. קינד פרסם רשומה ובה ריגש במיוחד על “הדוד שלא הכרתי ולמורשתו גדלתי. דוד צבי קינד ז״ל, עלה לארץ ומיד הצהיר ״אני מקדיש את חיי למען המולדת והמדינה, שהיתה אלפיים שנה בידי צר ואויב” והתגייס לגבעתי. במלחמת העצמאות. ביום ז’ באדר א’ (17.2.1948) תש”ח, כשהוא בן 22 בלבד, יצא עם כיתתו לקרב נגד כנופיות ערביות שבהלכן כדור פילח את צווארו. חבריו היו אנוסים לסגת מיד מחמת עוצמת האש ולא הספיקו לקחתו עימם. גופתו היתה מוטלת בשדה יממה שלמה, ורק למחרת, כאשר יכלה יחידתו לערוך סיור שני, מצאו את הגופה במרחק 5 ק”מ מהכפר הערבי בית-פאר. הובא למנוחת-עולמים בבית-הקברות הצבאי ברחובות”.

“על מורשתו חונכתי”, הוסיף, “כשהגיעה העת התגייסתי לקורס טיס, המשכתי ליחידה מובחרת קרבית אחרת ושמחתי על הזכות שניתנה לי לתרום להגנת המולדת. תמיד היה ברור שעלי להקדיש את חיי למען המולדת והמדינה האהובה שלנו וכך אני מחנך את דור העתיד. יהי זכרו וזכרם של כל הנופלים ברוך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן