news08.net/ads.txt

אגודת הסטודנטים של המרכז האקדמי פרס נערכת ליום הסטודנט המשותף Burning Stage 2017

היערכות אינטנסיבית נרשמת בימים האחרונים לקראת יום הסטודנט המשותף Burning Stage 2017, המופק על ידי אגודת הסטודנטים של המרכז האקדמי פרס בראשותו של יניב אלטיט עם אגודות הסטודנטים של בר-אילן, המסלול האקדמי המכללה למינהל, HIT, אפקה, המרכז האקדמי למשפט ועסקים, סמי שמעון, מכללת אשקלון, אורט רחובות ובית הספר למוזיקה “רימון”.

מתכוננים במרץ. אגודת הסטודנטים בפרס

“השנה זה גדול יותר, עוצמתי יותר ומעיף הרבה יותר עם מיטב האומנים שיש למוסיקה הישראלית להציע”, אומר יניב אלטיט, “לסטודנטים שלנו מגיע יותר ואני שמח על שיתוף הפעולה הפורה עם יתר אגודות הסטודנטים, לטובת הנאת ורווחת הסטודנטים שמשקיעים את כל מרצם וזמנם בלימודים”.

יום הסטודנט יתקיים בעוד עשרה ימים, 29.5.17 בLive Park בראשון לציון והמשתתפים באירוע ייהנו מהופעות של משה פרץ, אליעד, להקת השנה, התקווה 6 תארח את מוש בן ארי, אתניקס, טונה עם נצ׳י נ׳צ ולאחריהם יעלה לבמה האמן הבינלאומי סקאזי.

יו”ר האגודה, יניב אלטיט עם סטודנטית, הבוקר

בתוך גם היום (שישי) נהנו מאות סטודנטים מהפסקה פעילה במהלכה הוצעה להם האפשרות ליהנות מ’שעה חופשית’, בתיאום עם המרצים לטובת שופינג בדוכני אופנה, אווירת חוף עם מוסיקה ישראלית, פינוקים אלכוהוליים וגבינות תוצרת מקומית.

קרטיבים ונהנים, הבוקר במרכז האקדמי פרס
חם בחוץ, לוהט במרכז האקדמי פרס
יריד פריטי אוםפנה בהפסקה הפעילה בפרס, הבוקר
נשנושים תוצרת הארץ, לסטודנטים של פרס.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן