news08.net/ads.txt

אגם בדק בית – שירותי בדק בית, ליקוי בניה וביקורת מבנים

בדיקה אובייקטיבית, מקצועית ומקיפה של הנכס עוזרת לזהות ליקויים. בעקבות דוח הבדיקה, ניתן לדעת את מי לתבוע ועל מי להטיל את האחריות על התיקון. אז איך נהנים מכל היתרונות האלה גם בדירות ישנות וגם בדירות חדשות מקבלן? הנה המדריך המלא

רוכשי דירות עושים את העסקה הכי חשובה ויקרה בחיים שלהם. בין אם מדובר על רוכשי דירה ראשונה למגורים, על משקיעים מנוסים או על קבוצות רכישה גדולות, העסקה עצמה מלווה בהמון התלבטויות וגם דאגות. עם זאת, מסתבר שדווקא שירות בסיסי כמו בדיקה אמיתית ואובייקטיבית של מצב הבית היא משהו שרוב האנשים מתפשרים עליו.

שירותי בדק בית הם פתרון מעולה עבור מי שרוצה לדעת מה המצב האמיתי של הנכס שאותו הוא קונה. נכון שעל שירות כזה צריך לשלם בנפרד ושממילא מדובר על עסקה מאוד יקרה, אבל לא כדאי להתפשר עליו.

מה היתרונות של בדק בית?

חברת בדק בית אחראית לספק דוח ממצאים מפורט ומעודכן. הדוח רלוונטי גם בעת בדיקת דירה חדשה וגם בעת בדיקת ליקוי בניה בדירה ישנה, יש לו תוקף משפטי אם מחליטים להגיש תביעה והוא בעיקר משפיע על המחיר הנקוב בחוזה.

היתרון של בדיקת דירה מקבלן או דירה ישנה הוא שכך יודעים מה המצב האמיתי של הנכס. מתוך המצב האמיתי של הדירה או המבנה, קל יותר לקבוע מחיר הוגן שמתאר את התיקונים או הליקויים. כמו כן, שירות כזה של ביקורת מבנים עוזר לדעת על מי להטיל את האחריות.

איך בשירותי בדק בית מחיר מחזיר את ההשקעה?

בהוצאה חד פעמית על שירותי בדק בית מחיר מחזיר את ההשקעה מהר מאוד. בדירה חדשה מקבלן למשל, יודעים מה מצב הנכס ומשווים בין דוח הממצאים לבין ההתחייבות המקורית בחוזה. אם יש פערים לרעת הקבלן, כל מה שצריך לעשות הוא להטיל עליו את האחריות ולדרוש ממנו לתקן את הליקויים. במידה והקבלן לא מסכים, ניתן לתבוע אותו ולהשתמש בדוח של חברת בדק בית בתור הוכחה.

בדירות יד שנייה, המטרה של בדיקת ליקויי בניה היא לבטא את המחיר ההוגן בתוך החוזה. אז אם משלמים כמה מאות או אלפי שקלים לחברה אובייקטיבית, חוסכים עשרות אלפי שקלים ולעיתים אפילו מאות אלפי שקלים בעת מעמד החתימה על החוזה בין הקונה והמוכר.

הבית שלך לביקורת מבנים

אגם בדק בית מתמחה בשירותי בדק בית, ליקוי בניה וביקורת מבנים. אנו מבינים שיש לך עכשיו הזדמנות טובה לקנות נכס נדל”ן, אבל המטרה היא לעזור לך לדעת כמה הוא שווה.

גם אם מדובר על דירה חדשה, יכול להיות שיש מתחת לפני השטח ליקויי בנייה שמחייבים את מעורבותנו. רוצה שנבדוק אותם עבורך? כדאי להשאיר פרטים.

למידע נוסף: אגם בדק בית

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן