news08.net/ads.txt

אומדן השיפוץ בבריכה ההידרותרפית במרכז חוויות שוויץ סירני: כחצי מיליון שקלים

בעלות של כחצי מיליון שקלים מבצעת רשת חוויות בשיתוף עיריית רחובות שיפוץ משמעותי ונרחב בבריכה ההידרותרפית שבחוויות שוויץ סירני, בין השאר, מתוך הצורך בשיפור חוויית השהות של המשוקמים הנזקקים לטיפולים במים. השיפוץ אמור להסתיים באמצע חודש מאי.

לאורך שנים הפסידה הבריכה מאות אלפי שקלים, מידי שנה וספגה ביקורת רבה ותלונות אינספור, נוכח העובדה כי במרחב הגיאוגרפי 3 בריכות בלבד הנותנות מענה לטיפולים במים – באשדוד, תל השומר וברחובות – אך תורים אין להשיג. התפנית חלה לפני שלוש שנים לאור החלטה שהתקבלה על ידי יו”ר דירקטוריון חוויות, עו”ד יניב מרקוביץ’ ומנכ”ל הרשת, עדי דויטש לבצע שינויים שיאפשרו קבלת קהל גדולה, תחילה דרך שיתופי פעולה עם כלל קופות החולים ולאחר מכן באמצעות שינויים קוסמטיים נדרשים.

בין היתר הוחלט לקיים הערכה באשר לשיפוץ האפשרי, לרבות הוספת תאי מקלחת חדשים, שיפור תנאי הנגישות לנכים, התאמת הציוד למטופלים ושינוי חזותי בלובי קבלת הקהל לצד הרחבת שעות הפעילות וצמצום התורים ככל האפשר. פרויקט השיפוץ הועבר אל ראש העיר, רחמים מלול, שהבין את הצורך, נרתם אליו ואישר את השתתפות העירייה בחצי מהעלות. כאמור, השיפוץ בעיצומו.

שיפוץ הבריכה בחוויות שוייץ סרני, השבוע

מרקוביץ’ התייחס לשיפוץ ואמר: “בעבר הייתה מקלחת אחת עבור נכים ומבחינתנו לא היה זה הגיוני שבריכה שמגיע אליה קהל שברובו נכה או כזה הזקוק לסיוע שיקומי, לא ייהנה מהאפשרות למקלחת אחרי הטיפול או ימתין הרבה זמן בתור. לכן, בשלב ראשוני ויתרנו על כל החלק של הקבלה והמזכירות לטובת הרחבת אגף המקלחות, חידשנו את הציוד והתאמנו אותו לצרכי המטופלים”.

“השלב הבא”, הוסיף מרקוביץ’, “הוא לצמצם ככל האפשר את רשימות ההמתנה, להרחיב את שעות הפעילות משש בבוקר עד 12 בלילה מידי יום בכדי לענות על הביקוש הרב מתוך ההבנה שאנשים צריכים את זה, אך יחד עם זאת אדגיש כי לא נזמן מטופלים בלי מסוגלות לעמוד בשירותיות ברמה הגבוהה ביותר”.

שת”פ עבור המשוקמים. ראש העיר, רחמים מלול ועו”ד יניב מרקוביץ’

 

בדבריו ציין מרקוביץ’: “חשוב לציין כי מי שדחפה לטפל בנושא זה היא חברת המועצה ד”ר מרה קנבל, אשר הכירה את הבריכה ההידרותרפית בשל מקרה אישי של בן משפחתה. בתהליך לגיוס המשאבים עבור השיפוץ, סיפרה קנבל לראש העיר כמה חשובה הבריכה למטופלים. מי שלא חווה את זה לא יבין את זה”.

הטיפולים השיקומיים בבריכה ההידרותרפית נשענים על יסודות הפיזיותרפיה ומתבצעים במים. הטיפולים מותאמים באופן אינדיבידואלי לצורכי החולה ומתאימים למגוון מצבים לרבות אירוע מוחי (CVA), החלפות ודלקות במפרקים, טרשת נפוצה, נפגעי עמוד שדרה, פרקינסון, פוליו, מחלות שרירים, לקויות התפתחותיות, פגיעות ראש ושיקום מניתוחים בגב, בכתף ובברכיים ועוד.

שיפוץ הבריכה בחוויות שוייץ סרני, השבוע
שיפוץ הבריכה בחוויות שוייץ סרני, השבוע

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן