אופנוע לחייל מילואים

חייל מילואים שעובד כשליח בוולט מגויס עוד ממתקפת החמאס בשבת ההיא. בינתיים אדם אכזרי גנב לו את האופנוע שחנה ליד הבית, הוא נשאר עם חובות ובלי מקור פרנסה, עיזרו לו לרכוש אופנוע חדש
%d7%90%d7%95%d7%a4%d7%a0%d7%95%d7%a2%d7%9f

כבר יותר מ-60 יום נמצא עמית בשירות מילואים פעיל, הוא גוייס בצו 8 במסגרת מלחמת חרבות ברזל בתאריך 07/10 ומאז לא שוחרר. עמית משרת בחפ”ק המ”פ, בגדוד לוחם שמבצע תעסוקה מבצעית אינטנסיבית בגזרת שומרון, עובד קשה מסביב לשעון בימים ובלילות כדי להגן על כולנו.

עמית עובד כשליח בחברת וולט, האופנוע שלו הוא מקור פרנסתו היחיד בחייו האזרחיים. בזמן שהוא עזב את הבית והעבודה כדי לשמור על כולנו, ובשל העובדה שהאופנוע שלו עמד זמן רב במקום ללא שימוש עקב שירות המילואים, השבוע נגנב לו האופנוע מחניית ביתו במרכז הארץ, ובכך אבד מקור פרנסתו. עמית עדין משלם מידי חודש על האופנוע, כך שכעת הוא נמצא בבעיה כלכלית קשה, לצד ההתמודדות עם אתגרי שירות המילואים הממושך, אותו הוא מבצע בנחישות ותוך תחושת שליחות גבוהה.

כעת התור שלנו להתגייס ולסייע לו כדי שהוא יוכל להמשיך לשמור עלינו בשקט, בלי לדאוג איך הוא מתפרנס ביום שאחרי המלחמה. כל תרומה תסייע, יחד נחזיר את האור והפרנסה לעמית, בחג האור והגבורה.

לתרומה לחצו כאן

◼️ שתפו – רוצים להצטרף לעדכונים של חדשות אפס שמונה בווטסאפ? לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן