אורן בן יפתח הובא למנוחות; רעייתו: “הבעל המושלם”, בנו הקטן: “אני מקווה שתרגיש טוב בשמיים, אני יודע שאיש רע פגע בך”

הלוויה קורעת לב התרחשה לפני זמן קצר (שישי) בלוד כאשר אחד משלושת הנרצחים בפיגוע באלעד שהתרחש אתמול, אורן בן יפתח הי”ד, הובא למנוחות. אורן, בן 35 במותו, הותיר אישה – נופר ושישה ילדים. לאלעד הגיע כאשר הסיע רב מבית שמש, ונרצח כשישב ברכבו.

רעייתו נופר ספדה לו: “אהוב שלי, הבעל המושלם, אי אפשר לתאר במילים את הנשמה הטהורה ששוכבת פה מולי. בשבילי אתה חי, רק אתמול שרנו יחד את שיר שבועת האוהבים. איך עזבת אותי? איך אספר לילדים? מסרת את נשמתך למען קידוש השם. אורן, אני אוהבת אותך, לא התביישנו להגיד את זה לעולם. 12 שנים היינו ביחד ולא היינו מוותרים על לומר זאת אחד לשנייה. אני לא יודעת מה יהיה, אבל ממשיכה עם האמונה שלך שהמשיח בפתח. אני מתפללת והנשמה שלי שרופה מעמקי נשמתי ופונה לבורא עולם שיחזק אותי ואומרת לו כמו בצוואתה תודה על הכל”.

לא נותרה עין אחת יבשה כאשר נופר הקריאה ממכתבים שכתבו הילדים למנוח לאחר הפיגוע “אדל שלך כותבת: ‘אבא אתה האבא הכי טוב בעולם, אני אוהבת אותך מאוד. שמתי בשבילך היום חצאית אני מחכה כבר שיבוא המשיח ותחזור מהר. אבוש אני אוהבת אותך'”. עמנואל, בנו, כתב לו: “אבא אני אוהב אותך”. גם רפאל הקטן כתב: “אני אוהב אותך, מתי תחזור להביא אותי מהגן? אני מקווה שתרגיש טוב בשמיים, אני יודע שאיש רע פגע בך”.

בין המשתתפים בלוויה גם יונתן פולארד, רב העיר צפת שמואל אליהו והרב איתן שנרב, ששכל את בתו רנה באוגוסט 2019. “דיברתי עם אשתו, לא נעזוב אותה לשנייה. איזה איש חסד הוא היה, ביקרתי עכשיו את הילדים. מתי יהיה לזה סוף? כמה עוד דברים כאלו צריך? בוא נתעורר ונצא למאבק ציבורי נגד הפרקליטות שתהיה יד חזקה נגד המחבלים. את הבתים שלהם והמשפחות שלהם להכרית”, אמר שנרב.

תושבי לוד מתגייסים למען משפחתו של אורן בן יפתח הי”ד

נציגי ועד השכונה של חבד יזמו גיוס תרומות למשפחתו של אורן בן יפתח הי”ד. “ארגון ׳יחד למענכם׳ של ועד שכונת חבד פועל בשכונת חבד וגם בשער העיר – השכונה בה הוא היה חי, הוא היה לוקח חלק וכולם מכירים אותו ולכן חשוב להם להתרים למשפחתו”, נמסר לחדשות 08. בקמפיין נכתב: “לא משאירים לבד את האלמנה וששת היתומים של אורן בן יפתח תושב לוד שנרצח באכזריות בפיגוע באלעד. בואו נפתח את הלב ונראה להם שכולנו משפחה אחת! את ההתרמה מנהלת עמותת חסד של שכונת חב״ד ושער העיר בלוד בה גרה המשפחה. כל התרומות יועברו במלואן למשפחה”. אפשרות לתרומה באשראי, ביט או העברה בנקאית.מעוניינים לתרום? לחצו כאן

המצוד אחר המחבלים נמשך

המחבלים מהפיגוע באלעד עדיין בחוץ. על פי ההערכות הם נמצאים בשטחי ישראל ולא חזרו לרשות הפלסטינית אך קיים החשש שינסו לבצע פיגוע הקרבה נוסף לפני שייתפסו. המחבלים, אסעד אל-ריפאעי (19) וסובחי אבו שקיר (20), הצליחו להימלט והחיפושים מתמקדים כעת ביערות שבאזור אלעד.

המשטרה בשת”פ השב”כ ויחידות מיוחדות נוספות, מבצעים החל מאמש פעילות מוגברת באזור אלעד, תוך הפעלת כלל האמצעים הטכנולוגים שברשותה, על מנת לעצור 2 תושבי אזור ג’נין החשודים בביצוע הפיגוע באלעד, בו נרצחו 3 ונפגעו 3 נוספים. 2 החשודים המרכזיים בביצוע הפיגוע באלעד, אשר נמלטו מהזירה הם: אסעד יוסף אסעד אלרפאעי, בן 19 וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר, בן 20. השניים תושבי הכפר רומאנה שבמחוז ג’נין. יש לדווח למוקד 100 של המשטרה על כל חשד/מידע הנוגע למקום הימצאם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ממממ
ממממ
2 years ago

איך אפשר להציג תמונות. נרצח ובאותו עמוד את התמונות של חלאות האדם?….
מי שלא קם ויש בידו להשפיע כדי לעשות סוף לרציחות הללו. הדם של כולם על הידיים שלו.
ושידע שדמיהם זועקים מן האדמה!!!
לא תהיה להם מחילה וירשו גיהנום לנצח!

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ממממ
ממממ
2 years ago

איך אפשר להציג תמונות. נרצח ובאותו עמוד את התמונות של חלאות האדם?….
מי שלא קם ויש בידו להשפיע כדי לעשות סוף לרציחות הללו. הדם של כולם על הידיים שלו.
ושידע שדמיהם זועקים מן האדמה!!!
לא תהיה להם מחילה וירשו גיהנום לנצח!

דילוג לתוכן