אור יהודה אירחה את שחקני העבר למשחק כדורגל למען השבת החטופים

על מגרש אחד שיחקו יחד שחקני העבר של מכבי והפועל תל אביב נגד מכבי והפועל חיפה. יוזם הרעיון הוא פיני בלילי, שחקן העבר. המשחק הועבר בשידור ישיר בערוצי הספורט של ישראל.

יוסי בניון, אלון חרזי, שטראובר, שלח ואחרים הגיעו למשחק ידידות שכל תכליתו העלאת המודעות בנושא החזרת החטופים. ליאת שוחט, ראש העיר: “המשפחות מתקשות לישון בלילה. הם עצמם מרגישים שנחטפו גם כן ב-7 באוקטובר. חייבים להחזיר אותם הביתה”

עיריית אור יהודה אירחה ביום שלישי האחרון משחק כדורגל אותו יזמה “מכבי ישראל” בשיתוף מטה החטופים שהתקיים כל כולו למען השבת החטופים. על מגרש אחד שיחקו יחד שחקני העבר של מכבי והפועל תל אביב נגד מכבי והפועל חיפה. יוזם הרעיון הוא פיני בלילי, שחקן העבר. המשחק הועבר בשידור ישיר בערוצי הספורט של ישראל.

בטקס הפתיחה השתתפו אורית מאיר, אמו של החטוף אלמוג מאיר ג’אן, תושב העיר. עשרות ממשפחות החטופים הגיעו אף הן למשחק, ביניהם דניאל ליפשיץ, שוער עבר במכבי ת”א, שסבתו יוכבד שוחררה וסבו עודד עדיין בשבי החמאס, אוהד מונדר ששוחרר מהשבי והראל אור שדודו אבינתן אור חטוף.

בטקס נשאו דברים ח”כ סימון דוידסון, ראש שדולת הספורט, יו”ר מכבי ישראל אופיר פינס פז וליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה, והוא נחתם בקריאה של אלון חרזי ופיני בלילי לשחרורם המיידי.

ליאת שוחט, ראש העיר, ציינה: “ערב פחות טוב ל-136 החטופים שלנו שיושבים כעת ברצועת עזה ומחכים לראות מתי ואם ישוחררו. אין למשפחות יום ואין להן לילה. הם מתקשים לישון בלילה, הם מתקשים לתפקד ביום. בזמן שהיקירים שלהם חטופים בעזה, הם עצמם מרגישים שנחטפו גם כן בשבעה באוקטובר. אני קוראת מכאן לממשלת ישראל ולמקבלי ההחלטות – תהפכו את העולם. תעשו כל מה שצריך כדי שהבנות והבנים ישובו הביתה. אל תפקירו אותם. הם סבלו מספיק. תנו להם סיבה להרים את הראש ולהתאחד עם היקירים שלהם. זו החובה שלנו”.

בין השמות הבולטים ששיחקו בקבוצות היו יוסי בניון, אלון חרזי, חיים סילבס, גל אראל, לירן שטראובר, אמיר שלח, לירן כהן, יעקב הילל, יקיר שינה, פיני בלילי, עופר שטרית, גילי ורמוט,עמיר תורג’מן, אייל משומר, אייל טרטצקי, אייל בן עמי, יובל שבתאי, אבי אזולאי ועוד רבים וטובים. “זה לא רק משחק כדורגל מרגש ונוסטלגי, אלא זה אירוע, מחאה, עצרת לשחרור 136 חטופות וחטופים, לשם כך התכנסנו. הזעקה שלנו כאנשי ספורט מצטרפת לכל חלקי החבר’ה הישראלית, הביאו אותם הביתה עכשיו!”, אמר יו”ר מכבי ישראל אופיר פינס פז בטקס.

מנכ”ל מכבי ישראל נאור גלילי: “בד”כ שחקני מכבי והפועל נפגשים למשימות לאומיות, בנבחרות ישראל, כך שזה מיוחד לאחד אותם למען מטרה נעלה. האיחוד הזה מסמל את מה שקורה בעם ישראל, ונועד להמחיש לאוייבנו שאנחנו יחד חזקים ודבר לא ישבור אותנו, גם ברגעים קשים – והתקווה לאחד גם את החטופים חזרה עם משפחותיהם ועם כל עם ישראל”.

דניאל ליפשיץ: “אני מודה לכל חברי מעולם הכדורגל שהתגייסו למשחק האחדות למען שחרור החטופים. אם שחקני מכבי והפועל יכולים לשחק יחד באותה קבוצה, אין סיבה שאנחנו, עם ישראל, לא נתאחד סביב מטרה אחת – שחרור כל החטופים מעזה עכשיו. אני קורא לכל אוהדי הכדורגל להצטרף אלינו למאבק, עד להחזרת החטוף האחרון”.

יו״ר ועדת הספורט חה״כ סימון דוידסון (יש עתיד): ״כולנו עם משפחות החטופים בליבנו ובמעשינו. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי להשיבם הביתה. בימים אלו עולם הספורט מראה את העוצמה והחשיבות שלו, אין דבר חשוב מזה כדי לשקם את החברה”.

במשחק עצמו החיפאים ניצחו 3-4. יובל שבתאי עם צמד, אייל משומר, שי דהאן הוסיפו לחיפה. לת״א: יקיר שינה וגדי סולומונוביץ עם צמד.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן