אור יהודה: ערב הוקרה לחיילי המילואים של כיפת ברזל

ערב מיוחד שכל מטרתו הייתה להודות להם על שירותם ותרומתם להגנת האזרחים, להעלות את מורל חיילי היחידה, לסייע בגיבושם, ולסכם את מספר חודשי הלחימה העזה.

כ-200 אנשי מילואים מיחידת “ברדיל” במערך ההגנה האווירית שלקחו חלק פעיל במלחמת חרבות ברזל נהנו מערב שהתקיים לכבודם בהיכל התרבות בעיר

עיריית אור יהודה אירחה כ-200 חיילי מילואים ממערך ההגנה האווירית, כיפת ברזל, יחידת “ברדיל”, לערב הוקרה מיוחד על שירותם המסור במהלך מלחמת חרבות ברזל.

האירוע הופק בסיוע של אגף תרבות ואירועים בניהולה של חנה פיזואטי יוסף וכלל קבלת פנים חגיגית, דברי ברכה, הענקת תעודות הוקרה ומופע של להקת אקרופוליס.

את האירוע יזמה דבי בן עמי, תושבת ירושלים אשר הקימה בביתה חמ”ל מבצעי לטובת החיילים מאז ה-7 באוקטובר.

בעזרת מתנדבים ואנשי עסקים, גייסה תרומות וסיפקה לחיילים ציוד חיוני ללחימה ומנות מזון. בימים אלה, כאשר חיילי היחידה נמצאים בהפוגה קלה ונערכים לקראת מערכה בצפון, פנתה בן עמי לראש העיר, ליאת שוחט, וביקשה את עזרת עיריית אור יהודה במציאת מקום לקיום ערב הוקרה עבורם ונענתה מיד בחיוב.

בחמישי האחרון התקיים בהיכל התרבות ערב מיוחד שכל מטרתו הייתה להודות להם על שירותם ותרומתם להגנת האזרחים, להעלות את מורל חיילי היחידה, לסייע בגיבושם, ולסכם את מספר חודשי הלחימה העזה.

עסקים רבים מאור יהודה התגייסו, תרמו ביד רחבה וסייעו להצלחת הערב, שדרת הממתקים, פרח לי, תפארת בלונים, אתי קינוחים, אודיגו וארז ששון, כמו גם אימהות למען עומריקי. האוכל הרב שנותר נתרם למכינות בעיר ולמשפחות נזקקות.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת:

“שמחנו לארח באור יהודה את לוחמי כיפת ברזל “ברדיל” שעובדים קשה מאוד ומסביב לשעון וראויים לקבל את החיבוק החם מכולנו. אנו שמחים שמצאנו את הדרך לסייע יחד עם תורמים ומתנדבים רבים. זו הזדמנות להודות לחמ”ל ירושלמי בראשות דבי בן עמי ולכל מי שלקח חלק בתרומה לאירוע”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן