אושרה הנחה לזכאים במעונות “צעדים” של רשת חוויות ברחובות

בשורה להורים: מעונות “צעדים” של רשת חוויות קיבלו אישור להנחות לזכאים

משרד העבודה והרווחה (תמ”ת) העניק אישור דרגות לזכאים לסבסוד שכר הלימוד במעונות חוויות, לאחר שהרשת עמדה בקריטריונים מחמירים – מאות זכאים יזכו להשתתפות כלכלית

מסגרות מעונות “צעדים” פועלות תחת בקרה ופיקוח של אגף הגיל הרך ברשת חוויות ושל משרד העבודה והרווחה, והנם מוכרים וזכאים לסמל תמ”ת, המקנה למאות משפחות זכאיות השתתפות בשכר הלימוד מידי שנה, זאת בזכות עמידה בכל הקריטריונים הקפדניים והמחמירים של המשרד.

יו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן, מסר כי: “אנו צופים כי מאות הורים יקבלו סיוע, אשר יקל על נטל הוצאות החינוך במיוחד בימים אלו של אי ודאות ביטחונית וכלכלית, אני מקווה שתהיה בכך מעט הקלה. במקביל נקזז את חיוב אוקטובר ועצרנו את חיוב תשלומי נובמבר על כלל פעילויות הרשת, כחלק מהתגייסותנו לשמור על עורף חזק”.

כאמור, ברשת מדווחים כי בימים אלו הודיע משרד העבודה והרווחה כי רשת חוויות קיבלה את אישור דרגות ההנחה, מה שיקנה הנחה בשכר הלימוד למאות הורים שעומדים בקריטריונים של המשרד לזכאות לסיוע בסבסוד. מעונות חדשים שנפתחו השנה צפויים לקבל את האישור בהמשך. יש לציין כי גובה התמיכה נקבע על-פי מספר דרגות השתתפות, המתבססות על רמת ההכנסה לנפש במשפחה, מלבד במקרים שבהם מצוין אחרת.

“בימים אלו נמסרות להורים הזכאים הודעות טלפוניות אישיות לתיאום קיזוז התשלומים בהמשך, לפי דרגת הזכאות שהם קיבלו”, מסר גולן ביטון, מנכ”ל הרשת.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: שאטרסטוק, ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן