news08.net/ads.txt

אושרה תב”ע לבניית פרויקט ובו 23 בנייני מגורים במועצת גן יבנה

תוכנית הכוללת 23 בניינים בני 5 קומות – אושרה בגן יבנה. תמהיל הדירות המוצעות בפרויקט כולל דירות בנות 3-5 חדרים, לכל אחת מהדירות מרפסת, חנייה ולחלקן מחסן. בפרויקט גם דירות מיוחדות, דירות גן ופנטהאוזים. לכל הבניינים בפרויקט חניון תת קרקעי. בשלב ראשון שווקו 225 יח”ד במסגרת מחיר למשתכן, להגרלה נרשמו 4,000 משפחות. כעת לאחר אישור הפרויקט יוכלו הזוכים להנות מהזכייה, לחתום חוזה ולרכוש את דירתם. שאר הדירות, משווקות לשוק החופשי במחיר החל מ-1.7 מיליון שקלים.

לדברי אבי תם, מנכ”ל ובעלים של חברת אסיה סיירוס: “הפרויקט בגן יבנה הוא פרויקט הדגל של החברה, מיטב המתכננים גויסו על מנת לעמוד בסטנדרטים אותם הצבנו לטובת הדיירים העתידיים, פתרונות שכללו את רווחת התושבים, סביבת חיים איכותית, נתיבי תנועה, כמות חניות, מפרט הדירות, עיצוב חזותי וסביבתי ועוד, כל אלו תוכננו בקפידה. מכמות הנרשמים להגרלות למדנו כי משפחות רבות תולות תקוות בפרויקט, ואנו מחויבים להוביל אותו ולהוציאו לפועל על הצד הטוב ביותר”.

הפרויקט ממוקם בשכונת גן יבנה מערב, העוברת פיתוח אינטנסיבי, כולל פארק בן 80 דונם, סלילת כביש המוביל לשכונה וממנה, בניית מבני חינוך וציבור, הרחבת אזור התעשייה הקיים בהיקף של כ 300 דונם נוספים והרשאה לתכנון אזור תעסוקה ומסחר נוסף לגן יבנה.

          

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן