news08.net/ads.txt

אושר סופית: מקצרים את התורים לבדיקות במערכת הבריאות – בפריפריה

ועדת הבריאות של הכנסת אישרה לפני זמן קצר (שלישי) תוספת של 28 מכשירים רפואיים מיוחדים חדשים למערכת הבריאות, על פי הסיכום של שר הבריאות ניצן הורוביץ עם שר האוצר אביגדור ליברמן.

תוספת המכשירים תשפר את הנגישות לבריאות בפריפריה ותביא לקיצור תורים לבדיקות בכל הארץ.

יתווספו למערכת הבריאות:
– 13 מכשירי CT
– 9 מכשירי MRI
– 2 רובוטים לניתוחים מורכבים
– 4 תאי לחץ ומכשירים נוספים.
עוד סוכם על הסרת המגבלה על הצטיידות במכשירי CT דנטלי.

מדובר בגידול של עשרות אחוזים במספר המכשירים המיוחדים, מהלך שישפר משמעותית את הנגישות והזמינות לשירות רפואי מתקדם בפריפריה ובאזורים שסובלים מפערים בשירותי בריאות.

שר הבריאות ניצן הורוביץ מסר: ״אנחנו ממשיכים את המהפיכה בבריאות ומעצימים את הבריאות הציבורית בכל הארץ, בדגש על צמצום הפערים בפריפריה. אין שום סיבה שבפריפריה לא יקבלו את השירות הרפואי המתקדם ביותר. בזכות המהלך הזה, רבבות ישראלים יוכלו לעבור בדיקת MRI או CT מהר יותר וקרוב יותר לבית. גם במרכז יקוצרו התורים הארוכים. תודה לשר האוצר ליברמן וליו״ר ועדת הבריאות חה״כ עידית סילמן על ההתגייסות והתרומה למהלך החשוב הזה״.

שר האוצר אביגדור ליברמן מסר: ״אני שמח שהספקנו להעביר את הצעד החשוב הזה שיאפשר ייעול משמעותי במערכת הבריאות וקיצור תורים. בשנה האחרונה חיזקנו משמעותית את מערכת הבריאות בדגש מיוחד על הפריפריה. “העיקר הבריאות” לא נשארה בגדר סיסמה אלא הייתה לתכנית ביצוע שכל אזרח ואזרחית מרגישים״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן