news08.net/ads.txt

חדשות 08 | אושר סופית: סגר מלא למשך עשרה ימים נוספים

שרי הממשלה הצביעו הערב (שלישי) על המשך הסגר ההדוק שהיה אמור להסתיים אחרי שבועיים ביום חמישי. הממשלה אישרה פה אחד את הארכת הסגר ב-10 ימים, עד ה-31.1 בחצות. השרים אישרו את התקנות המחייבות הצגת בדיקת קורונה שלילית 72 שעות לפני ההמראה לארץ.

שר הפנים ויו”ר ש”ס אריה דרעי תמך בהצעה: “תמכתי בסגר אבל נמנעתי בהצבעה הקודמת בגלל סגירת בתי הכנסת. היום, לאור הדחיפות הגדולה, אני מוותר על המחאה. אני והשר אביטן נצביע לאור הנחיית הרבנים בעד הסגר. זה חילול השם מה שעושים לנו הציבור החרדי. לא בגללנו הסגר, זה בגלל המוטציה שמפושטת בכל הארץ. ההסתה נגד החרדים שוברת שיאים בימים האחרונים ולצערי לא מדובר רק בחברי אופוזיציה, אלא גם באנשים שיושבים כאן בישיבת הממשלה. רוב הציבור החרדי מקפיד הקפדה גדולה על כל הנחיות משרד הבריאות”.
שרת התיירות אורית פרקש הכהן הציעה לאפשר לפתוח את המשק כבר בשעת בוקר מוקדמת של סיום הסגר. ראש הממשלה נתניהו התנגד והתעקש שהסגר יסתיים ביום ראשון בחצות, “וכך נוכל לנצל עוד יום למבצע החיסונים”. ואולם, כמה מהשרים טענו כי אין קשר בין הדברים.
שר האנרגיה יובל שטייניץ הציע במהלך דבריו לחוקק “חוק חובת חיסון” ושר החקלאות אלון שוסטר אמר: “צריך לפעול ביד ברזל נגד מפירי חוק. אנחנו לא בסוף האירוע, אלא בפני חודשים של מוות. חייבות להיות אכיפה מוגברת וסנקציות חריפות יותר. יש פער בלתי נסבל בין ערים ושכונות עם ריכוזי חיסון נמוכים, תחלואה גבוהה ואכיפה נמוכה. צריך להגביר את המאמץ ההסברתי והלוגיסטי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן