news08.net/ads.txt

אות יקירי מזכרת בתיה הוענקו לאהובה רצבי ושוש מזרחי

גבי גאון: פועלן של שוש ואהובה מבטא את הנתינה והחסד שכל-כך מאפיינים אותן וגם את קהילת מזכרת בתיה

אות יקירי המושבה לשנת תשפ״ג במזכרת בתיה הוענקו לאהובה רצבי ושוש מזרחי בטקס חגיגי ומרגש.

הטקס התקיים במעמד ראש המועצה גבי גאון, מ״מ וסגן ראש המועצה שמואל משולם, חברות המועצה אופירה מור ואפרת רובין-ברד, יו״ר הנהלת המרכז הקהילתי ״מפגשים״ חגית איסר, מנכ״לית המרכז הקהילתי ״מפגשים״ ענת בראל, יו״ר מועצת הנשים לביאה צבי, חברי הוועדה הציבורית לבחירת יקירי המושבה, בני משפחות היקירות הנבחרות, תושבות ותושבים נוספים. את הטקס הנחתה כרמלה ארקין.

ראש המועצה ציין בנאומו כי אות יקירי המושבה הוא האות ברמה המשמעותית ביותר שמזכרת בתיה מעניקה לתושביה. עוד ציין כי פועלן של שוש ואהובה מבטא את הנתינה והחסד שכל-כך מאפיינים אותן וגם את קהילת מזכרת בתיה שהתברכה בהן וברבים נוספים והביע תקווה כי פועלן יהווה דוגמא גם לדור הצעיר במושבה.

אפרת שפירא רוזנברג, יו״ר הוועדה לבחירת יקירי המושבה, בירכה אף היא את שוש ואהובה והתייחסה לתרומה המשמעותית שלהן שבזכותה מזכרת בתיה היא קהילה מכילה ומקבלת שיכולה לשמש דוגמה למקומות רבים אחרים. לאחר הטקס התקיים מופע זמר עברי נפלא עם אופירה גלוסקא ובנה גיא שגיא.

צילום: סיון חלימי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן