אזהרה: החומר הזה להחלקת שיער מסוכן לבריאות!

הוחלט לבטל את הרישיונות לתמרוקים להחלקות שיער שהכילו חומצה גליאוקסילית, לאחר שנמצא קשר בין השימוש בהם לבין מקרים של אי ספיקה כלייתית.

אזהרת משרד הבריאות – החלקת שיער המכילה חומצה גליאוקסילית ללא אישור ממשרד הבריאות

משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכה ומרכישה של מוצר ” ANGELICA STRAIGHTENING” (החלקת אנג’ליקה) המשמש להחלקת שיער. המוצר מכיל חומצה גליאוקסילית שאסורה לשימוש בתמרוקים בישראל. המוצר משווק ללא אישור ממשרד הבריאות (רישיון תקף ממשרד הבריאות או הודעה לפני שיווק).

כבר לפני למעלה משנה, הוחלט במשרד הבריאות לבטל את הרישיונות לתמרוקים להחלקות שיער שהכילו חומצה גליאוקסילית, זאת לאחר שנמצא קשר בין השימוש בהם לבין מקרים של אי ספיקה כלייתית. מבירור שערך המשרד עם חברת “קשמיר סיסטם” עלה כי קיים תמרוק עם שם זהה ברישיון שבהרכבו לא אושרה חומצה גליאוקסילית.

משרד הבריאות מזהיר את הציבור כי שימוש במוצרים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שימוש במוצרים שלא על פי תנאי רישיונם עלולים להזיק לבריאות הציבור. יש לבדוק היטב כי התמרוקים בהם נעשה שימוש הם תמרוקים מאושרים בלבד שאינם מכילים חומרים נוספים שהרכבם לא נבדק ובטיחותם לא ידועה.

ניתן לבדוק באתר האינטרנט של משרד הבריאות במאגר התמרוקים את קיומם של רישיונות לתמרוקים ואת מטרת השימוש המאושרת.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – נשים בלבד לחצו כאן

צילום: משדר הבריאות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן