news08.net/ads.txt

לא תאמינו! אלה אזהרות משרד הבריאות מפני החלקות שיער – לבני נוער ומפני שימוש לקוי בתמרוקים מחברה מסויימת!!! | כל הפרטים

בעקבות מקרים שדווחו לו – משרד הבריאות שב ומזהיר את הציבור ובכלל זה אנשי מקצוע כי אין להשתמש בתמרוקים ומוצרי שיער שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות. משרד הבריאות מזהיר כי אסור לשווק בניגוד לתנאי הרישיון או לערבב או להוסיף חומרים – שהרכבם לא נבדק ובטיחותם אינה ידועה – לתמרוק, כל הפעולות האלו עלולות להזיק לבריאות הלקוחות וכן לבריאות הספרים/ות.  בנוסף, חימום של תמרוקים כנגד הוראות התווית עלול לגרום לשחרור חומרים רעילים.

משרד הבריאות ממליץ לילדים מתחת לגיל 16 לא לבצע החלקות שיער. בנוסף, יש לבצע החלקות במקום מאוורר ובמקומות מורשים בעלי רישיון עסק בלבד. משרד הבריאות בוחן ואוסף את כל נתוני המקרים שהתרחשו בתקופה האחרונה כתוצאה משימוש בהחלקות שיער ויפעל בכל האמצעים העומדים לרשותו לרבות ביצוע בקרות ובחינת החומרים במעבדה בהתאם לצורך.

משרד הבריאות חוזר ומדגיש כי על הציבור ובעלי המקצוע להיות אחראים על בריאותם ולהקפיד ולוודא כי הם משתמשים במוצרים שאושרו ע”י משרד הבריאות ובהתאם לאופן השימוש שאושר להם. המידע נגיש ושקוף לציבור-כלל התמרוקים המאושרים לשיווק ולשימוש מצויים במאגר התמרוקים המפורסם לציבור – בו ניתן לבדוק האם יש למוצר רישיון ומה מטרת השימוש שאושרה לו.

משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכה ורכישה של המוצרים הבאים אשר משווקים בשם מותג “Dr. Saadi”

אזהרת הציבור מצריכה ורכישה של המוצרים הבאים אשר משווקים בשם מותג "Dr. Saadi"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן