news08.net/ads.txt

אזהרת פייק של משרד הבריאות

משרד הבריאות: לא משנה מהו תוכן ההודעה, הכללים נשארים זהים

משרד הבריאות מפרסם הבוקר כי מסתובבת בקבוצות הווצאפ הודעת פייק לפיה –

מומלץ לכולם ללבוש מסכה מכיוון שגרסה החדשה של נגיף הקורונה COVID-Omicron XBB שונה, קטלנית ולא קלה לזיהוי כראוי.
התסמינים של וירוס COVID-Omicron XBB החדש הם כדלקמן:
1. בלי שיעול.
2. אין חום.
3. כאבי פרקים.
4. כאב ראש.
5. כאבים בצוואר.
6. כאבים בגב העליון.
7. דלקת ריאות.
8. התיאבון לרוב נעדר.

COVID-Omicron XBB הוא פי 5 יותר ארסי מהוריאנט של הדלתא ויש לו שיעור תמותה גבוה ממנו.
לוקח פחות זמן עד שהמצב מגיע לחומרה קיצונית, ולפעמים אין תסמינים גלויים.
בואו נזהר!

זן וירוס זה אינו נמצא באזור האף-לוע ומדביק ישירות את הריאות תוך פרק זמן קצר יחסית. מספר מטופלים שאובחנו עם Covid-Omicron XBB סווגו כאפבריליים וללא כאבים, אך צילומי רנטגן הראו דלקת ריאות קלה בחזה. משטחי אף הם לעתים קרובות שליליים עבור Covid-Omicron XBB, ובדיקות שווא שליליות האף-לוע נמצאות בעלייה. המשמעות היא שהנגיף יכול להתפשט באוכלוסייה ולהשפיע ישירות על הריאות, ולגרום לדלקת ריאות ויראלית, שבתורה גורמת לאי ספיקת נשימה חריפה. זה מסביר מדוע Covid-Omicron XBB הפך למשהו מאוד מדבק, אלים וקטלני.

זהירות, להימנע ממקומות צפופים, לשמור על מרחק של 1.5 מ’ גם בשטחים פתוחים, ללבוש מסכה דו-שכבתית, ללבוש מסכה מתאימה, לשטוף ידיים לעיתים קרובות, גם אם כולם א-סימפטומטיים (ללא שיעול והתעטשות). הגל הזה של Covid-Omicron XBB קטלני יותר מהגל הראשון של Covid-19. לכן, עלינו להיות זהירים מאוד ולנקוט מספר אמצעי זהירות משופרים נגד נגיף הקורונה. שמרו על תקשורת ערה עם חברים ובני משפחה. אל תשמור את המידע הזה לעצמך, שתף אותו לעתים קרובות ככל האפשר עם בני משפחה אחרים וחברים.

אזהרת משרד הבריאות כלשונה: “שימו ❤️ להודעת פייק שרצה בימים האחרונים בוואטסאפ ⚠️ לא משנה מהו תוכן ההודעה, הכללים נשארים זהים: לא ממקורות מוסמכים? פשוט מתעלמים! 🛑 כלל שיכול להציל חיים”.

צילום: באדיבות משרד הבריאות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן