news08.net/ads.txt

אחרי 24 שנה בצה”ל: ארן מסס יצא לאזרחות; האלוף תמיר ידעי: “הוא איש חד, מוכשר כשד, שחקן נשמה, אומן ביחסי אנוש”

האלוף תמיר ידעי אמר לחדשות 08: “אני מכיר את ארן מסס 23 שנים כשעוד היה רס”פ בשלישות 36 ואז בעצם אנחנו מביאים אותו לאגוז ומשם הצטלבו דרכנו כשאני מתפקד כמח”ט. כשהייתי מפקד אוגדה הוא היה קצין האספקה של האוגדה – וסיים כשהוא בבה”ד 1. מדובר באיש חד, מוכשר כמו שד, אחד שאתה לא יכול שלא להתרשם מהתשוקה שלו לתפקיד, ובעיקר אומן ביחסי אנוש”

24 שנה לאחר שלבש את מדי צה”ל בפעם הראשונה, פעיל הציבור ארן מסס, מסיים את תפקידו ויוצא לאזרחות – באופן רשמי. ברשומה שפרסם ברשת החברתית כותב מסס בן ה-42, “יש את מסס שלפני הצבא, מסס של הצבא ומסס שנולד ממש עכשיו עם ארגז כלים משוכלל ביותר לצאת החוצה לעולם האמיתי”.

“יש בי רק הוקרת תודה ענקית למה שהמערכת הצבאית העניקה לי ובראשה המפגש עם קשת האנשים וכור ההיתוך של מדינת ישראל. הייתה לי הזכות לשרת לצד מפקדים שעוד ידובר עליהם רבות והבולטים מביניהם הוא תמיר ידעי חברי מפקדי ואיש סודי, אייל רוזן איש הערכים הבלתי מעורער, שרון סספורטס מפקד וחבר הנפש בשיטת הפיקוד הנדירה, גור שרייבמן איש הצללים הכי נדיר שיש, שירי לביא – אישה לוחמת ושורדת ועוד רבים וטובים”, הוסיף מסס.

האלוף תמיר ידעי אמר היום לחדשות 08: “אני מכיר את ארן מסס 23 שנים כשעוד היה רס”פ בשלישות 36 ואז בעצם אנחנו מביאים אותו לאגוז ומשם הצטלבו דרכנו כשאני מתפקד כמח”ט. כשהייתי מפקד אוגדה הוא היה קצין האספקה של האוגדה – וסיים כשהוא בבה”ד 1. מדובר באיש חד, מוכשר כמו שד, אחד שאתה לא יכול שלא להתרשם מהתשוקה שלו לתפקיד, ובעיקר אומן ביחסי אנוש. הוא הצליח במעלה הדרך לנהל מערכות יחסים מאוד מורכבות – והוא תמיד ידע לגעת, מהחייל האחרון, ועד האנשים ברמות הכי גבוהות. הוא יודע לדבר את כל השפות, לגשת אל כל בנאדם. כשצריך, הוא יודע לעשות הומור ובעיקר הוא חבר טוב. כבן אדם, מפרספקטיבה של הרבה שנים איתו בכל מיני מורכבויות – פעם זה אגוז, אוגדה, איוש בממשקים, בבה”ד 1 – ראית איך הוא מצליח לפלס דרכו בין כל המורכבויות האלה, בין כל האנשים – ותמיד איפה שהוא הולך יש לו חברים, יש לו הערכה עצומה מצד המפקדים שלו. שחקן נשמה. אוהבים אותו ברמה האישית”.

לשאלה ‘מה צופן לו העתיד?’ השיב ידעי מיידית: “איש עסקים מצליח”.

בהמשך הרשומה שפרסם כתב מסס: “תודה על הזכות לפקד על חיילים מיוחדים ונאמנים על נגדים שהמקצוע הוא לחם קיומם. תודה גם על המכשולים הרבים בדרך ועל נפילות וטעויות שהביאו אותי לדרכי החדשה והלא ברורה מאליה. תודה לכל מי נדרש היה העצבי ברזל וחברות הנפש לקבל אותי בהחלטות קשות בקפריזות שונות במצבי רוח משתנים בחוסר זמינות ולעיתים באינטרס מובהק .. התודה הזו מכוונת לחבריי הילדות שלי והחברים בדרך ובעיקר ובמיוחד למשפחתי המיוחדת והיפה שאני כלום בלעדיהם!!! אבא, אמא, אבי, סיון ורפי – ברוח כיפור סליחה על הכל ותודה על מה שיש! מיה, מלאכי, בניה, רומי וארבל… הנני כאן!!!! אחזיר לכם רגע ברגע ממה שאבד וכפול. אני פה וחזק יותר. סליחה על כל מה שלא יכולתי להיות כששירתי את המדינה! זהו, מעכשיו בעולם החופשי, לומד, עושה ומיישם”.

אגב, לפני מספר שנים הוביל מסס יוזמה כנגד עירית אילת ובמסגרתה דרש לשים דגש על אכיפה כנגד תופעת השכרת וילות בעיר לטובת קיום מסיבות ואירועים והשכרות יומיות הגורמים למטרדי רעש סביבתיים קשים המפרים את שלוותם של תושבי שכונת המגורים. לאחר שגיבש שורה של פעולות וגייס את התושבים, הודיעה העירייה כי גורמי האכיפה ינקטו בכל האמצעים העומדים לרשותם, לרבות פירוק רמקולים במקום, ברירת קנס ועד הגשת כתב אישור כנגד שימוש חורג במבנה מגורים. מקורביו של מסס מאמינים כי הוא עשוי לשקול את צעדיו גם בהיבטים העירוניים-פוליטיים.

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן