news08.net/ads.txt

איחוד הצלה סניף רחובות התחדש ב- 3 אופנולנסים

איחוד הצלה|אופנולנס
אחד האופנולנסים החדשים.

שלושה אופנולנסים (אופנוע אמבולנס) נוספים להצלת חיים הצטרפו אמש לרשת המתנדבים של איחוד הצלה בעיר רחובות. כאמור, שלושת האופנולנסים שהגיעו בחמישי האחרון לעיר שובצו לפעילות בעיר רחובות והם מצטרפים ל- 31 האופנולנסים הקיימים בגזרת צוות 43 (סהכ 23 בעיר רחובות).

על האופנולנסים ששובצו לעיר ירכבו המתנדבים: אמיר צברי, חגי מנדלוביץ ובצלאל סבג, שעברו בחודש האחרון שורת הכשרות מקצועיות לקראת הרכיבה על האופנולנס ובתקופה הקרובה ימשיכו להשתלם ולהתמקצע בשימוש בכלי מציל החיים שקיבלו.

יוני רוטנברג ראש סניף צוות 43 רחובות והסביבה מסר: “יום מרגש ומכונן, יחידת האופנולנסים בעיר רחובות ובגזרת הסניף גדלה. תוספת שלושה אופנועים היא תוספת משמעותית לעיר כה גדולה. אני מודה להנהלת ארגון איחוד הצלה על התמיכה והדאגה לרווחת תושבי העיר בנושא הצלת חיים. מכאן אני שולח את ברכתי למתנדבי יחידת האופנולנסים החדשים שיסעו לשלום ויחזרו לשלום.”

אחד האופנולנסים החדשים.

“איחוד הצלה” מפעיל רשת מתנדבים להצלת חיים. הארגון מונה כ-4,000 אנשי רפואה מתנדבים: רופאים, פרמדיקים וחובשים שפועלים בכל הארץ. המתנדבים עוסקים בשגרת יומם, אך במקרה ומתרחש בסביבתם הגאוגרפית הקרובה אירוע חירום רפואי, הם מוזנקים לזירת האירוע או לבית החולה על ידי מוקד “איחוד הצלה”. מטרת “איחוד הצלה” היא להגיע אל החולה או הפצוע בדקות הראשונות ולהעניק לו טיפול מציל חיים עד להגעת אמבולנס למקום ופינויו של החולה לבית החולים. בזכות אופנועי אמבולנס מהירים, טכנולוגיה מבוססת GPS ומתנדבים בפריסה ארצית מגיעים המתנדבים לאירוע חירום רפואי בזמן ממוצע ארצי של 3 דקות ובזמן ממוצע של 90 שניות במרכזי הערים.

אחד האופנולנסים החדשים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן