איחוד רשימות בין ‘יבנה שלנו’ ו’חוזה חדש’

לי-אור דיין אטיאס מובילת רשימת ‘חוזה חדש’ וליאור דדוש העומד בראש רשימת ‘יבנה שלנו’ הודיעו על איחוד רשימות >> ואנחנו עם כל הפרטים!

פצצה פוליטית | ליאור

דדוש, איש עסקים וחינוך יועץ אסטרטגי אשר שימש בעבר כעוזרו של ראש העיר לשעבר צבי גובארי זל, ודיין אטיאס, יזמית ופעילה חברתית אשר עומדת בראש רשימתחוזה חדשבעיר, הודיעו השבוע על איחוד כוחות בין רשימתיבנה שלנוורשימתחוזה חדש“.

‘חוזה חדש’ הינה תנועה ארצית שכשמה כן היא – באה לייצא חוזה חדש בין התושבים לבין הקהילה אליה הם שייכים ובים הקהילה למדיה ובין הפרט למדינה. נבחרי הציבור המתמודדים לראשויות המקומיות תחת התנועה מתחייבים לפעול יחדיו למען עצמאות וחופש של הרשויות המקומיות, אשר יוכלו ליצור ולשמור על חיים ליברליים לתושביהן, בחינוך, בתרבות, בחלוקת המשאבים, בקבלת ההחלטות ועוד.

דיין אטיאס, 42, נשואה +3, בעלת תואר ראשון במדעי הסביבה ותואר שני במנהל עסקים, שימשה בעשור האחרון כפעילה מרכזית במספר מישורים בעיר ובראשם קידום שוויון וליברליזם . פעלה ופועלת במספר תחומים בעיר ביניהם מחלוצות המאבק נגד זיהום האויר ומפעלים פיראטיים בסביבה, הקמת גינה קהילתית אקולוגית בבית הספר האקולוגי בעיר וממקימי בית הספר הדמוקרטי. כמו כן הקימה מספר קהילות התומכות ומקדמות ערכי שוויון והשפעה- קהילת “משפחות דמוקרטיות בעיר”- אשר היוותה את  התשתית למחאה העירונית. קהילת ” 5050 יבנה”- כחלק ממיזם ארצי הקורא לשוויון מגדרי במוקדי קבלת ההחלטות. ו”תקווה יבנה”- כחלק מארגון ארצי המקדם שיח ויוזמות עירוניות ליברליות.

דדוש, אב ל-2  בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל חינוך, הינו הנציג האחרון במפלגת ‘יבנה שלנו’ אשר אותה הקים צבי גוב ארי לפני 30 שנה, שימש כעוזרו של ראש העיר המיתולוגי גוב ארי ז”ל עד יומו האחרון. דדוש משמש כבר שנים ככתובת להורים בנושאי חינוך, קהילה וכן ייסד את פורום נשות עסקים יבנה, פורום יחידניות. בתקופה האחרונה, התגלה כחבר מועצה נמרץ אשר מאתגר את המועצה בכדי להשיג שוויון הזדמנויות, הקלות להורים, תכנית תחבורה כוללנית ותשתית מתאימה לכל השכונות בעיר, בעל ניסיון רב כאיש עסקים ויועץ אסטרטגי למפלגות ארציות ולראשי ממשלות .

ההבנה המשותפת של שניהם שיבנה זקוקה לריענון ול”חוזה חדש” הגיעה לאחר פרישתו של הדור הוותיק בשילוב האופוזיצייה המנומנמת אשר ליוותה את המועצה היוצאת בשנה האחרונה. לדבריהם: “החלטנו לרענן את השורות לפנים חדשות ולאנשים שבאים לעבוד ולאחד את הרשימות על מנת לעבוד ביחד עבור התושבים במועצת העיר ולבנות תשתית איתנה לשנים הבאות”. המטרה של הסיעה, היא לקדם את האג’נדה הארצית של ארגון ‘חוזה חדש’ ולדאוג למרחב פתוח מוגן ומאפשר לכולם- ללא פגיעה באחר כאשר במצעם מתייחסים השניים לנושאי חינוך, תרבות, תחבורה, עסקים ועוד, והנקודה המשמעותית ביותר  במצע המשותף היא קידום המאבק במזהמים הראשיים סביב יבנה.

“אנחנו מתמודדים כרשימה למועצה, לא על ראשות העיר. לכן בנושא זיהום האויר, כל ראש עיר שייבחר ייצטרך ליישר קו עם רמת הדחיפות של המאבק בזיהום  האויר.   נדרוש הגברת אכיפה ופיקוח, נפעל להקמת וועדה עירונית ייחודית שתעסוק בנושא זה בלבד, נדרוש תקצוב בתציב העיריה לצורך טיפול ומאבק במזהמים ( משפטי, מנהלי, ציוד מיגון, דיגום וניטור) עד לפתרון הבעיה. מבחינתנו בריאות הציבור היא מעל הכל ולכן זהו תנאי סף לכל כניסה למשא ומתן קואליציוני”.

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

צילום: נגה שדמי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן