איך אתם מחכים לזה… עוזי הכוהן קולע בול ▪︎ האסטרולוגיה השבועית

אל תפספסו: עוזי הכוהן באסטרולוגיה השבועית

איך אתם מחכים לזה ▪︎ תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-10/02/23 ועד ה- 16/02/23של עוזי הכוהן.

טלה:

הקלף השבועי מצביע על כך שרבים מכם בניי מזל טלה נמצאים בשבוע זה בתהליך של מעבר, תהליך של שינוי. בשפה פשוטה ניתן להגיד שאתם נמצאים בתהליך של הפנמה ומצליחים למרות הטלטלה הרגשית שאתם חווים, להסתגל למצב החדש הקיים בחייכם כעת. באופן כללי: דאגה לתא המשפחתי יוצרת מחשבות מרובות. צורך של שינוי במקום המגורים צף ועולה ונושאים שקשורים במעבר דירה או מעבר של עיר מעסקים אתכם. אצל חלקכם עולה דאגה לאנשים שנמצאים מעבר לים. דאגה זו מעיבה על מצב הרוח. עבודה: השבוע אתם נדרשים לקחת אחריות ולהגדיל ראש. היו מוכנים להתמודד אל מול עומס כזה או אחר מתוך תחושת שליחות והבנה שיש מי שסומך עליכם. אצל חלקכם ניתן לראות שיש מחשבות על הסבה מקצועית ולמידת מקצוע אחר וחדש. לאלו מכם שמחפשים עבודה: דווקא כעת, בימי אלו נפתחים בעבורכם אפשריות תעסוקה. היו ערניים ותוכלו לשוב במהרה למעגל העשייה. זוגיות: קושי בהבעת רגשות, יוצר בשבוע זה זוגיות קרה ושכלתנית. נכונות לויתור מתוך בגרות תאפשר לכם להימנע מוויכוחים זכרו אין זה מעשה נבון להוסיף מתיחות זוגית על המתיחות הרגשית הקיימת. בריאות: חולשה בריאותית מתפוגגת והדבר יוצר בעבורכם הזדמנות טובה לחזור ליציבות כזו או אחרת. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מחקרים שנעשו ברחבי העולם מצאו קשר ישיר בין מערכת חיסון איתנה לבין מצב רוחו של האדם. ככול שהאדם נמצא שלם בדיברו נקי במחשבותיו ותמים במעשיו ישתקף הדבר במערכת החיסון איתנה שביכולתה להתמודד עם משברים\מחלות שהם למעלה מכול דמיון.

שור:

המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם הרגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שאינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית. בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן ולא פחות חשוב, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. כלומר: רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט מרמים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם ואף גורמים לכם לתחושה שבן הזוג שלכם אינו ישר אתכם. בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות ולחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. חשוב לזכור שבשבוע זה האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. לכן, הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות החיוביות בגופכם. כספים: בשבוע זה, היזהרו שלא יעבדו עליכם במתן עודף, במשקל ובכלל הימנעו מתימימות ואמונה עיוורת. התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה ובנועם ואם אין לכם משהו טוב לומר, עדיף שתשתקו. שבוע נפלא והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: הכעס הוא רגש אנושי וטבעי. אם נטהר אותו ונצליח להתעלות מעליו, נקבל הזדמנות להפוך את עצמנו לאנשים שאנו באמת שואפים להיות

תאומים:

שבוע חיובי בפתח. צורך בהתלהבות, צורך בהפגנת יוזמה שמקורה באמונה, בנחישות ובידיעה שאתם מסוגלים ויש לכם את כול מה שצריך כדי להגשים את עצמכם. באופן כללי: עכשיו הזמן לקדם רעיונות לכלל ביצוע ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. השבוע יעמוד בסימן העבודה והקריירה. הקלפים מצביעים על כך שאינכם מודעים מספיק לפוטנציאל שטמון בכם ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לפרוץ קדימה ולשפר את מצבכם המקצועי והתעסוקתי. עליכם להתחבר לאמונה ביכולותיכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה יובילו לביצוע המהלכים הנכונים. צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים נאים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל. רומנטיקה: לרווקים: תחושת לבלוב בלב נוצרת כתוצאה של רצון לפגוש בן זוג ראוי ואכן זהו זמן טוב לחשיפה להכרות ולמפגשים שיובילו בעזרת השם לחיבור זוגי ראוי. קשר וירטואלי שמתקיים על צג המחשב עשוי לעורר תקווה אך לבסוף לגרום לעוגמת נפש כדי לא להיפגע פשוט הימנעו מחשיפת יתר ברשת ומהקלדות חפוזות על המקלדת. לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם: מומלץ להשתטות מעט ולהיפתח בלב שלם ובנפש חפצה לאתגרים וחוויות חדשות בתוך מסגרת הנישואים הביתית. טיול או חופשה קצרה יתאפשרו ממש בקרוב הדבר מעודד את רוחכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפיסה שלכם היא זאת המעשירה אתכם ואת סביבתכם. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית – יש לנו הכול בחיים. קחו לכם רגע וחשבו: האם אתם עשירים או עניים?

סרטן:

השבוע זה זמן להתרכז ולפעול במתינות. עומס רב אך חיובי מוטל על כתפיכם. כדי להתמודד בהצלחה עם כול אשר צריך בעזרת השם לבוא, יהיה עליכם ראשית להירגע, להתרכז ולאסוף את כול הכוחות שבהם האל הטוב חנן אתכם. כעת גשו ופעלו בצורה מסודרת שתרכז בעבורכם את כול המשימות שיש לבצע ולהשיג. באופן כללי: המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך חשוב שיש בכוחו להשפיע ולעצב את עתידכם המקצועי והאישי כאחד. התחברות לאמונה ולעשייה מתוך מקום חיובי יאפשרו לכם לפעול בצורה יעילה יותר. בעבודה: עומס! יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצמכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. ביזור סמכיות והצאלת אחריות על הסובבים אתכם, תאפשר לכם לטפל בכמה דברים בעת ובענה אחת מבלי ליפול מהרגלים. זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. נסיון להציל קשר שמתפורר, תלוי ועומד באופן שבו תבחרו להתנהג. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תעזור לכם להבין על מה עליכם להתעקש ועל מה עליכם לתגמש ולשחרר. האתגר השבועי: להתחבר מחדש לאווירה חיובית. שתאפשר לכם להתמודד בצורה נכונה עם כול עומס אשר יקרה בדרכם. איך עושים זאת? 1. מתחברים להכרת הטוב בכול עת ובכול מקום. 2. משתדלים לדון כול אדם לכף זכות ואלא ממהרים לשפוט את הסובבים אתכם לחומרה. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא, שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה – ניצוץ אלוהי של הקב”ה. כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת.

אריה:

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב להתחבר אל יוזמה ועשייה מתוך אמונה עצמית ביכולות שלכם. כעת אתם נדרשים להוביל, להנהיג להטוות כיוון ודרך ולהשרות תחושת ביטחון בסובבים אתכם. באופן כללי: זהו שבוע שקורא לכם לנהוג באחריות, להפגין נחישות ולפעול בבגרות. רק התנהגות אסרטיבית ובוגרת תאפשר לכם לקדם רעיון או להשיג את מטרותיכם במהירות רבה יותר. בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות תעסוקתית, הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם ליטול יוזמה ולהוביל מהלכים של חיבור ועשייה משותפת. התיקון השבועי: אל תיכנעו לייצר הרע. האמינו בעצמכם וביכולות שלכם, אתם מסוגלים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף אדם אינו מסוגל לממש את הפוטנציאל האישי שלו, אם הוא לא בשמחה. לכן, הקפידו למצוא את הדרך שבה משתלבת שמחת החיים בהוויה היומית שלכם.

בתולה:

השבוע על בני מזל בתולה לקחת בחשבון את חוק הקרמה ולהקפיד ולבחור נכון. חוק הקרמה הוא גם חוק הסיבתיות. כלומר לכל סיבה ישנה תוצאה.

לדוגמא: הזרע מהווה את הסיבה שתוצאתה היא העץ. העץ מייצר זרעים והופך לסיבה של קיום הזרעים. הסיבה קיימת בתוצאה והתוצאה קיימת בסיבה. זוהי השרשרת האוניברסלית האינסופית של סיבה ותוצאה. באופן כללי: התגרות בגורל איננה מומלצת בשבוע זה. מבחנים שמזמן לכם הגורל מציבים אתכם בנקודה בה יהיה עליכם להתמודד מול יצרים, דחפים ופיתויים שגורמים לכם לבחור בדרך הלא נכונה. חשוב שתפנימו שהבחירות הלא נכונות שביצעתם בעבר, הן אלו שגורמות להווה ולעתיד שלכם להיות בקשיים כיום. כדי שתוכלו לבחור נכון, יהיה עליכם להתחבר לצד המוסרי שקיים בתוכם ולהקשיב לאמת הפנימית של לבכם שתפקידה לכוון אתכם ולהורות לכם על הבחירה הנכונה. בעבודה: צפוי שבוע הפכפך שמבטא ומעיד על חוסר יציבות של מקום עבודתכם. הקלפים מראים שבשבועות הקרובים צפויים שינויים ויהיה עליכם להקפיד ולהיות מרוכזים ומפוקסים בעבודתכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה- רצוי וכדאי לשקול הסבה מקצועית שתאפשר לכם לחזור למעגל העשייה במהירות רבה יותר. זוגיות: הלב שלכם פושר והדבר מוביל ליצירת זוגיות פושרת. שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: איך אתם, שלא מעיזים להתקלח במים פושרים, מסכימים להתפשר על זוגיות פושרת? אתם יודעים שיש דברים שצריך לשפר אז קדימה לעבודה. השקעה של סכום כסף סימלי במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה. טיפ לשבוע טוב יותר: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

מאזניים:

השבוע יהיה עליכם לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו ולכן השבוע, תנו לראש להוביל, וקבלו החלטות שמונעות מהיגיון צרוף וקר. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם

באופן כללי: החלטה שאתם צרכים לקבל, איננה קלה או נוחה לכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם אך גם עם הסובבים אתכם. כמו כן, עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עיקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב. לכן, היו הוגנים וישרים. בשבוע זה יתכנו מפגשים ונקודות חיכוך עם סימלי שלטון החוק כמו למשל: בתי משפט/שופטים, שוטרים, עורכי דין וכו’. הרשמה ללימדים או להכשרה מקצועית יפתחו בפניכם נתיבים חדשים לעשייה חיובית למען עצמכם לכן, אל תהססו להירשם לפעול ולעשות. בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן זכאים לקידום המבוקש. זוגיות: קרירות ורחוק זוגי יוצרים בשבוע זה מצב פסי שפוגם בחשק שלכם ומכרסם בתשוקה שקיימת. מומלץ מאוד להכיר בעבודה שהזוגית שלכם לוקה בשגרה שאיננה מיצרת בעבורכם את הריגושים הדרושים לקיומה הנאות. הקלף השבועי שלכם מלמד שעל מנת שתהיו מרוצים מהזוגיות שלכם תצטרכו להשקיע באינטימיות אינטלקטואלית ובאינטימיות רוחנית. כמו כן, פנייה ליעוץ או להכוונה זוגית כזו או אחרת, יש בכוחה לחולל שינוי מבורך. לאלו מכם שנמצאים בהליך משפטי כזה או אחר- אל חשש, בקרוב מאוד העניין מסתיים והצדק יצא לאור. התיקון השבועי: לדבוק באמת, להימנע משיפוטיות יתר ולפעול ביושר והגינות. (“צדק צדק לרדוף”) שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “על פי רוח הגישה היהודית, הנשמה אינה נטועה בעולם הגשמי, אלא בעולם הרוחני. הנשמה, לפיכך, כמהה לסיפוק רוחני. היא רוצה לקבל הזנה מדברים כגון כנות, נדיבות, חוכמה ואמת.” ישראל רול.

עקרב:

תהליך מסוים שמתרחש בחייכם כעת (בשבוע זה) מוביל ב”ה לשביעות רצון. רבים מבני עקרב נדרשים בשבוע זה להתחבר אל היכולות הגבוהות שלהם. חיבור שכזה, יאפשר לכם ב”ה לסגור מעגלים ישנים ולפתוח מעגלים חדשים וטובים יותר. השבוע עליכם להפיק את המיטב

מהזדמנות מבורכת שבכוחה לחולל שינוי חיובי בחייכם. יחסיכם לסביבה: למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. הקלף השבועי שלכם מזמין אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפשר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר. למחפשי העבודה: זהו שבוע בעל אנרגיות חיוביות לכן, הרבו בחשיפה עצמית והקפידו לראות ולהראות. אהבה וזוגיות: רבים מהעקרבים משתוקקים לרומן או לקשר חדש שישלהב וירגש אותם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה מתוך אמונה שאתם זכאים וראויים לקשר זוגי טוב.. לנשואים שביניכם מומלץ בחום להפנות את הרצונות הללו לעברו של בן הזוג שנמצא לצידם. עניינים הקשורים בחו”ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים או נמצאים מעבר לים יעסיקו אתכם. טיול או חופשה עולים על הפרק. לנופשים בח”ל צפויה ב”ה הנאה רבה. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הנשמה היא שגרירה של אלוהים. כשאנו מקשיבים לכמיהות של הנשמה ומזינים אותן, למעשה אנו מתייחסים לחלק האלוהי שבתוכינו, שמפתחת את הרוחניות שלנו. הנשמה אינה ניזונה מאותם דברים שהגוף עשוי לרצות. הנשמה ניזונה מרכישת ידע ובינה.

קשת:

חלוקת הזמן שלכם לוקה בחסר ויש תחומים, נושאים או אנשים שעלולים להיפגע מכך. ראייה לא נכונה ופירוש מוטעה של דברים, גורמים לכם להתנהל על גבול הדמדומים, בין נכון ללא נכון. חוסר מיקוד יכול לגרום לכם לאובדן של דבר מה שמאוד מחשוב לכם. הפרדה בין עיקר לטפל, תימנע את התהליך הזה. תוכנית שהשתבשה או צפייה שלא מומשה, מצריכה מכם להתפקח ולראות את המציאות כפי שהיא. יתכן והאכזבה גורמת למפח נפש, אך האמת עדיפה על האשליה. באופן כללי: תחושת בלבול וחוסר מיקוד עוטפת אתכם וגורמת לירידה באנרגיות, לעייפות ולדכדוך קל.

תהליך זה מתרחש היות ואתם כמהים לשינוי כלשהו בחייכם. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת שמשהו באופן שבו אתם נוהגים, איננו כשורה ועליכם להתפקח ולראות את המציאות כפי שהיא גם אם זה עושה לכם כואב. בריאות: החולשה הכללית בה אתם חשים היא תוצר לוואי של הסערה המתחוללת בנשמתכם (נפש בריאה בגוף בריא) היו ערניים והקשיבו לגופכם. הקלף השבועי מלמד על התמכרות כל שהיא שבה לקיתם ( התמכרות למתוק, התמכרות לתרופות שונות, סמים, שתייה, פחדים, קניות, עבודה, הימורים או מזון – מחקו את המיותר.) ויש לטפל בזה!. אם אתם רוצים לעזור לעצמכם להתחזק, אל תאפשרו לתשוקות שלכם להניע אותכם. כדי לעשות זאת בהצלחה, יהיה עליכם לבצע “בקרת איכות” זריזה על עצמכם, וזאת כדי לוודא שאתם מתעלים את הדחפים והרצונות שלכם בכיוון אליו רוצה הנשמה שלכם לקחת אתכם. כמו כן, הקיפו את עצמכם באנשים שאוהבים אתכם ושאבו מהם כוח – אתם לא לבד. בעבודה: האופן שבו אתם מתנהגים בתקופה האחרונה, גורם לכך שיש מי שמרכל עליכם. ומפיץ שמועות. נכונות או שקריות, אין זה משנה, אך חשוב שתקפידו להבין שלא כול הסובבים אתכם, פיהם וליבם שווים. בכול מקרה, הקלפים מייעצים לכם לנהוג השבוע באיפוק ולא להיגרר לויכוחים מיותרים. זוגיות: גם כן דרושה השבוע התפקחות והבנה, שלמעשה, לא הכול בסדר. ושלא ניתן להתחמם לאורו של הירח. תקשורת לקויה, יוצרת בעיות אמניות. תהליך זה עלול ליצור מתיחות מיותרת ביו כותלי הבית. חשוב לדעת ש כל מערכת יחסים זקוקה לטיפוח. בעלים ונשים זקוקים לזמן פרטי בלי ילדים, ואפילו רבע שעה בחדר שינה נעול! הם זקוקים לזמן כדי להתחבר, לשוחח וסתם להיות לבד ביחד. לרווקים: הכרות שהחלה לא מזמן ונראתה מבטיחה, עלולה להתגלות כמאכזבת. לכן אל תמהרו לתת את לבכם וזכרו שלא כל הנוצץ זהב. נושאים שקשורים בהריון, לידה והורות מעסקים וסובבים אתכם. אזור רגיש בגוף: אברי מין, גרון/צוואר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: האמינו שהקב”ה יעזור לכם להגיע למטרותיכם ויעזור לכם לשפר ולרומם את אופייכם. האמינו שאירועים ומצבים נועדו לטובתכם ושאתם יכולים להתפתח מכל חוויה.

גדי:

שבוע אפרורי בפתח. חשוב לזכור שבשבוע זה האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות החיוביות בגופכם. באופן כללי: רבים מבני מזל גדי ימצאו את עצמם השבוע קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך (וזאת למרות שיש לכם בהחלט מספר סיבות טובות לשמוח בגינן.) הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם בתהליך של חיפוש דרך או חיפוש אחרי מוצא שישחרר אתכם מעול נפשי שרובץ עליכם.

אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו פחות עצובים ויותר בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, מקום עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ולכן בשבוע זה מומלץ בחום לעשות הילינג או טיפול לחיזוק וניקוי אנרגיות. קריאת מזמור כז’ בספר תהילים יפה לשבוע זה ויש בכוחו לשפר את הרגשתכם.. בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: מישהו או משהו מכבים בכם את הלהט והתשוקה אך לא את הרעב למגע פיזי. חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש ותחושה של זקנה מקננת בלבכם. אז מה עושים? שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא תזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר “האחד” נמשך אך מועמד מתאים עדין אין. אולי ב”ה בשבוע הבא. מעבר דירה או שינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך.בריאות: בשבוע זה הסבירות להידבקות או חולי גם משפעת וגם מקורונה גדולים מאוד ולכן, אהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חז”ל “אין השכינה שורה אלא מתוך שמחה” (שבת ל ב). וכל הנביאים לא היו מתנבאים בכל עת שירצו, אלא מכוונים דעתם ויושבים שמחים וטובי לב ומתנבאים; שאין הנבואה שורה מתוך עצלות, ולא מתוך עצבות, אלא מתוך שמחה. לפיכך בני הנביאים מביאים לפניהם נבל ותוף וכינור ומבקשים הנבואה, כדכתיב (מלכים ב ג טו): “והיה כנגן המנגן, ותהי עליו יד יי” . פירוש : מי ששרוי בשמחה טהורה ואמתית הוא כלי לשכינת האל ולדבקות בו…

דלי:

המוטיב בקלף השבועי שלכם מלמד על חוסר יציבות רגשית ועל קושי בקבלת החלטות. התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם

שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: חוסר יציבות כלכלית מעורר דאגה. השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. הציטוט השבועי: “כאשר כל העולם שותק, אפילו קול אחד הופך לחזק מאוד . מלאלה יוספזאי. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח וברכת השם על ראשכם!!

הכוונה רוחנית: קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי “נתקעים”. אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם – מהם הסיבות והגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד.

דגים:

שבוע בעל פוטנציאל חיובי בפתח. רבים מבני מזל דגים נמצאים בצומת דרכים כזו או אחרת. בשבוע זה עולה הצורך לגבש דעה ולקבל החלטות שיניעו את גלגלי העשייה והשינוי בכיוון הנכון. לכן חשוב ביותר לבוא להתייעץ ולחשוב היטב לפני שמקבלים החלטה על שינוי כיוון כזה או אחר. לאלו מכם שמחפשים עבודה מראים הקלפים על כך שבקרוב מאוד מגיעה הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. כספים: חשש מסוים לגבי היכולות הכספיות שלכם צף ועולה, התחברות לאמונה שהכול יהיה בסדר תסייע בידכם להתגבר על כול מכשול. יחד עם זאת היו נבונים בהתנהלות הכספית שלכם ואל תיקחו סיכונים מיותרים. בבית: לבטים הקשורים בשינוי של התא המשפחתי מעסקים את מחשבותיכם אצל חלקכם לבטים אלו נוצרים מתוך רצון להרחיב את המשפחה כמו למשל כניסה להריון ואצל חלקכם השינוי הוא הפוך ומלמד על רצון להשתחרר מתוך התא המשפחתי כמו למשל עזיבה או פרידה.

גם כאן מומלץ בחום לקבל הכוונה מגורם חיצוני ומקצועי. זוגיות: דבר מה מציק לכם ומעיב על הזוגיות בה אתם מצויים אך רבים מכם אינם מוצאים את העוז והאומץ לומר לבן הזוג במפורש את אשר על ליבם ואתם מסתפקים בהבעת סימנים בתקווה שבן הזוג יבין לבדו את רצונכם. עליכם לזכור שאף אחד מאתנו לא קורא מחשבות, לכן – טוב לומר בבירור למה בעצם אתם מצפים. גישה זו תאפשר לכם להימנע מרגשות כאב ותסכול מיותרים. זהו שבוע מבורך להשקעה סימלית במשחקי מזל ב”ה תעשו ותצליחו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת שכאשר אתה עושה מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתה והאלוקים. עשה חסד בצורה אנונימית. אל תדאג. הקב”ה ימצא דרך לתגמל אותך על מעשיך.

“כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה’ צבאות”

“יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה’ צוּרִי וְגואֲלִי”

“הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי”

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

צילום: Freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן