news08.net/ads.txt

איך לאפר את העיניים בזמן שחובה לחבוש מסכה בעקבות הקורונה?

מאז שהחוק מחייב לחבוש מסכה בכל פעם שאנחנו יוצאות למרחב הציבורי אנחנו מביטות באודם ובסומק במבט עצוב שכן הם די מיותרים כרגע. לא רק שלא רואים אותם מתחת למסכה, הם גם נמרחים עליה ויוצרים גירוי לעור ובלאי של המסכה, אבל זה ממש לא אומר שעם מסיכה לא מתאפרות. זה פשוט אומר שזה הזמן להדגיש את העיניים!.

יערה הוד, מאפרת ומסרקת ‘איפור מרגש לנשים אמיתיות’ מסבירה על השלבים הפשוטים לאיפור יום יומי שנועד להדגיש את העיניים ולאפשר לנו להיראות WOW גם עם מסיכה על חצי פנים.

איך תאפרי את העיניים?

אפרי את עינייך בגוונים בהירים אך חמימים(שמנת, חום , נחושת וכו..) צבעים כהים פחות משמחים כרגע, וגם מקטינים את העין, עדיף לתת אור.

בשלב הראשון- מנקים: חשוב לנקות את העפעף עם מסיר איפור את שאריות הלכלוך והשומניות שהצטברו במהלך הלילה.

בשלב השני -מורחים צללית: מרחי שכבה דקה של מייקאפ או קונסילר על כל העפעף (זה מה שיחזיק לכן את האיפור כל היום). בעזרת מברשת המיועדת לצלליות הניחי בטפיחות את הצלליות האהובות עלייך, לא לשכוח לטשטש גבולות של האיפור על מנת ליצור מראה רך ועדין לעין.

למה בטפיחות? ככה הצללית תיתפס על העין ובמלוא הצבע שלה ולא תרד.

מה הכוונה לטשטש? לטשטש את הגבולות של הצלליות בכדי שלא יישאר פס אחד בולט של צללית ובכדי לעדן את המראה. לנשים מבוגרות מומלץ להימנע מצלליות מנצנצות למיניהן שנכנסות לקמטוטים של העין.

בשלב השלישי- מוסיפים מסקרה: מרחי את הריסים העליונים בשכבה אחת של מסקרה. במידה ואת רוצה מראה מודגש במיוחד המתיני כמה רגעים ומרחי שכבה נוספת.

אם את מעוניינת להדגיש את העיניים יותר- מרחי גם את הריסים התחתונים. ההמלצה היא להתאים את סוג המסקרה לריסים שלך- ארוכה, מעבה, שחורה במיוחד, וכמובן גם לשלב ביניהן. האמיצות יכולות להוסיף אייליינר בתוך העין למראה סופר מודגש.

ומה עושים עם החלק התחתון של הפנים?

נתחיל מזה שאל תאפרי מראש רק חצי פנים כדי שלא תסירי את המסכה ותזכרי בזה רגע אחר מאוחר מדי… מרחי פחות מייקאפ באזור הפה וקבעי אותו עם פודרה שקופה בכדי שירד כמה שפחות על המסכה והחזיקי שפתון בהישג יד למקרה שתצטרכי להסיר אותה ולחייך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן