news08.net/ads.txt

ככל ששוק מוצרי החשמל הולך ומתפתח, כך נוצרות יותר אופציות בכל מה שקשור לבישול. כשמדובר על להבות בישול, קיימות היום מבחר אופציות שונות החל מכיריים גז, לכיריים חשמליות, כיריים אינדוקציה ועוד, אבל זה דבר ידוע שמי שאוהב לבשל בישול אותנטי ומדויק תמיד יבחר בכיריים גז, עם הלהבה הגלויה שללא ספק מרגישים אותה בטעם של האוכל. אז אם כבר החלטתם שאתם רוכשים כיריים גז, הנה כמה דברים שחשוב שתבדוק לפני שאתם לוקחים אותם לקופה.

מספר הלהבות

בחרו כיריים שנושאות את מספר הלהבות שיתאימו לכם. ישנם כיריים קטנות עם שלוש להבות ויש כאלה אפילו עם שבע להבות, הכול בהתאם לצרכים שלכם וכמות הבישול שאתם מבצעים במטבח. בנוסף תוודאו שהמרווח בין הלהבות מספיק ולא צר מידי, לדוגמא כיריים 5 להבות נראות מספקות וגדולות מספיק, אבל אם יש מרווח קטן בין הלהבות, זה לא יאפשר לכם בישול עליהן בו זמנית, או מיקום של סירים גדולים אחד ליד השני. קחו בחשבון שבכיריים החדשות של היום, קיימות גם להבות מיוחדות כמו להבות טורבו דו ראשיות, שמאפשרות בישול מהיר יותר בחום הרבה יותר גבוה ולרוב מתאימות להרתחה מהירה של נוזלים כמו מים לפסטה או מרקים.
בחירת סוג משטח הכיריים

הכיריים היום מגיעות במגוון סוגי משטחים, החל מכיריים מנירוסטה המוכרות לכולנו, כיריים קרמיות, ואפילו כיריים מזכוכית. לכל אחת מסוגי הכיריים הללו יש את היתרונות שלה, מלבד המראה שזה כבר עניין של טעם אישי והתאמה למטבח הקיים שלכם, המשטח עצמו גם יכול להיות יתרון משמעותי בנושא הניקיון של הכיריים. לדוגמא כיריים מזכוכית הרבה יותר קל ופשוט לנקות מאשר כיריים מנירוסטה, אך כיריים מנירוסטה הרבה יותר עמידות לשבר.
בטיחות הכיריים

נושא הבטיחות בכיריים גז הפך להיות נושא כל כך חשוב בשנים האחרונות במיוחד לאור העובדה שנספו משפחות בארץ עקב דליפת גז. בעקבות האירועים המצערים האלה, תו התקן הישראלי כיום דורש שבכל סוג כיריים יהיה מנגנון בטיחות, שיודע לנתק את זרימת הגז ברגע שלהבה נכבית. הדבר הזה חשוב במיוחד מהסיבה שלכל אחד מאיתנו יכול לקרות מצב שבו נכבתה הלהבה וחשבנו שזה אנחנו כיבינו את הגז, ואז כל הבית מתמלא בדליפת גז. מנגנון בטיחות נוסף שמופיע בהרבה כיריים, הוא הצתה אוטומטית של הלהבה שנכבית, כך לא מתאפשרת דליפה של גז בבית. תוודאו שמנגנוני הבטיחות הללו קיימים בכיריים שאתם בוחרים, כי בטיחות בבית זה לפני הכול.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן