news08.net/ads.txt

איך מלמדים ילדים מהו יום השואה? ספרה של רות מזרחי

איך מלמדים ילדים מהו יום השואה? יום השואה העצוב של עם ישראל קצת מאתגר להעברה לילדים הקטנים, רובם לא הכירו ניצולי שואה ועבורם זו רק היסטוריה שקשה להאמין לה.

בדיוק משום כך כתבה רות מזרחי סיפור לילדים על סבה ניצול השואה שיחיה, כיום בן מאה וחצי. סיפורו של הסב מאיר כהן (פפה) מתואר בספר “הניצחון של פפה” בשפה ילדותית והספר צבעוני במיוחד כדי להקליל את הנושא ולהנגיש אותו לכולם. מזרחי מספרת שתמיד היה לה קשר מיוחד עם סבה, שפינק אותה במיוחד ודאג מאוד אך לא סיפר על הזוועות.

רק לפני כשנתיים סיפר מעט על הרוע ועל המלחמה בתוניס והיא הבינה שעליה מייד לרשום את הדברים שלא יישכחו לעולם.
מזרחי, מאמנת אישית לחיים מאושרים בשיטת nlp, מדגישה את האופטימיות של פפה, את האמונה ואת האהבה לארץ. בגילו המופלג הוא מקפיד להתפלל שלוש פעמים ביום וצם חמישה צומות בשנה.

הוא מבקר בקביעות במועדון לקשישים ואוהב אוכל טעים כמו ספינג וקוסקוס. פפה מלמד את הילדים לאהוב את החיים ולראות את האור בכל קושי. נאחל לו בריאות טובה ולילדים שלא יידעו לעולם עצב אך יזכרו מה עבר העם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן