news08.net/ads.txt

אילת: זה המיצג שכולם מדברים עליו

מיצג ענק בטיילת מדמה מקלדת כרימון יד

האם שמתם לב?  מיצג ענק בטיילת מדמה מקלדת כרימון יד – קמפיין חוצות של נוער אילת קורא לטפח שיח נעים ולא אלים, לצד סדנאות של תלמידים והורים מצמיחים, הדרכות בשיתוף מחלק הנוער במשטרת מרחב אילת ועוד. כל אלה מלווים את חודש “המוגנות ברשת” המצוין החודש בכל הארץ וגם באילת ונועד לקדם שימוש בטוח ואחראי ברשת.

 

השבוע נחנך מיצג הענק במעמד ראש העירייה – אלי לנקרי ומייסד עמותת “לשון הרע לא מדבר אליי” – דוד הלפרין המנייד את המיצג ברחבי הארץ בשיתוף פעולה עם קניוני עזריאלי. באילת הוצב המיצג בסמוך לכניסה לקניון עזריאלי מול הים ודרכו עוברים מאות ואלפי אנשים הנחשפים למסר החשוב. “עמותת “לשון הרע לא מדבר אליי” מעודדת תרבות שיח חיובית במטרה למגר רכילות, שיימינג ובריונות במרחב הפיזי והמקוון על מנת ליצור חברה סובלנית ומכבדת יותר” אמר דוד וציין, כי המיצג נועד להעביר את המסר החשוב לפיו היד הקלה על המקלדת הינה כיד האוחזת ברימון שיכול להתפוצץ בכל רגע.

לנקרי שהכריז על שנת תשפ”ג כשנת ״החינוך לסובלנות ולקבלת האחר״ ציין את החשיבות במיגור אלימות באשר היא בדגש על המרחב המקוון שם היד קלה על המקלדת וציין, כי מערכת החינוך מקדמת את הנושא על הרצף שבין החינוך הפורמלי לבלתי פורמלי. במסגרת זו הורחבה התכנית “הכיתה כיחידה חברתית” כחלק מהיעד העירוני של טיפוח חברת הילדים ומניעת חרמות, לצד תכניות נוספות בתחום ואפילו פסטיבל הצגות שקידם תיאטרון “אלעד” אילת –אילות בתחום האלימות ברשת.

לצד המיצג שנועד להעביר את המסר בקרב הקהילה הורחבה כאמור הפעילות גם בקרב מוסדות החינוך ותנועות הנוער. עדי דמהרי – רכזת מוגנות ברשת עירונית סיפרה על הפעילות במסגרתה מוכשרים בני נוער וועדי הורים כמצמיחים ומעבירים בעצמם סדנאות לכיתות ד’-ו’. עוד החודש, יעברו כלל הרכזים בחינוך הבלתי פורמלי, מדריכי הנוער ומדריכי המניעה, הדרכה בנושא – “הפחתת אלימות מוגנות ברשת” על ידי עמותת מצמיחים. “המטרה היא לייצר רצף של שפה אחידה בין החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ולהקנות  להם כלים שיאפשרו שיח פתוח ובטוח בקבוצות הנוער” מדגישה עדי ומציינת, כי גם בבתי ספר היסודיים מבצעים מועצות התלמידים פעולות בנושא המוגנות ברשת ובהמשך יבוצעו גם הדרכות בנושא על ידי שוטרי מחלק הנוער במרחב אילת. החודש הלאומי להגנה על ילדים ברשת מרכז שיא של פעילות המתקיימת לאורך כל השנה במטרה להעלות את המודעות למצבים המורכבים ולעתים מסוכנים שמזמנת הרשת לצד ההזדמנויות החיוביות.

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן