news08.net/ads.txt

בלי זיקוקים, עם אהוד בנאי – כך תקיים אילת את חגיגות העצמאות למדינה

ביום העצמאות יתקיימו הישט חגיגי של זירת ים סוף ומטס חגיגי של חיל האוויר. השנה בהנחיית ראש העירייה – אלי לנקרי לא יתקיים מופע זיקוקים מתוך התחשבות בהלומי קרב, נפגעי נפש וגם בבעלי החיים. “במאזן זה, ברור לכולנו כי חסרונם של הזיקוקים עולה על יתרונם, לכן החל מהשנה נחגוג את חג העצמאות בלי זיקוקים עם חלופות מצוינות ושמחה בלבבות” – דברי ראש העירייה.

בערב יום העצמאות ה-74 למדינתנו, שיתקיים ביום רביעי (4.5.22) מוזמנים תושבי אילת ואורחיה, לחגיגות יום העצמאות שיתקיימו בבסיס חיל הים. על הבמה המרכזית: להקת שמש בחגיגה ישראלית, קצפת ותות במופע לכל המשפחה ואהוד בנאי בהופעה. עוד במתחם תצוגה של ספינות הטילים המתקדמות של חיל הים כולל ה”מורנה” הזריזה, טילים ופיתוחי אמל״ח שונים המשמשים את שייטת ספינות הטילים, שייטת הצוללות, שייטת 13 והיחידה למשימות תת מימיות – ואפילו התנסות במערכות הגילוי של יחידת השליטה הימית! עוד במקום יפעל מתחם לקטנטנים, דוכני מזון ועוד. לתשומת לב הנהגים, סמוך לאירוע ייסגר לתנועה קטע הכביש שבין כיכר חיל הים לכיכר חוף הדקל. חניה תתאפשר גם בחלק הצפוני של נמל אילת. במה נוספת עם להקות מקומיות תוצב בטיילת הצפונית ליד בית הגשר. על הבמה יופיעו להקות אקסייט, ענבל והסגנונות, אפיק איובי והחברים. עוד בשעות 20:30, 21:30 יתקיימו מופעים אורקוליים במזרקה המוסיקלית כמידי יום שלישי, חמישי, שישי ושבת.

ביום העצמאות (מחר, 5/5/2022) מוזמנים תושבי אילת ואורחיה, ליהנות מביקור ללא תשלום במוזיאון “אילת עירי”, מהישט חגיגי לאורך חופי מפרץ אילת בו ישתתפו כלי השיט של זרוע הים בזירת ים סוף בפיקודו של סא”ל שי חודרה וכלי השיטור הימי, וממטס חגיגי של חיל האוויר מדן ועד אילת שיעבור מעל שמי העיר בשעה 11:30 וימשיך צפונה. הקמת אוהלים ביום העצמאות תותר גם השנה רק במקומות המותרים: מזרחית לחוף הנפרד בחוף מפרץ השמש ואוהלי איגלו בלבד ברצועת החוף הדרומית מחוף המגדלור ועד מעבר טאבה. הצבת קרוואנים תותר רק בשטח העפר מול חוף מפרץ השמש. לא תותר הבערת אש בפארקים ובגני משחקים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן