אילת: מרכז חדש ל”עמידר”

עיקר הדגש במרכז השירות החדש הושם על אזור קבלת הקהל במטרה להפוך אותו לנעים, נגיש ונוח יותר עבור הלקוחות

חברת עמידר החדשה חנכה מרכז שירות חדש ומונגש בעיר אילת לרווחת לקוחותיה, הממוקם ברחוב שדרות התמרים 4, קומה א’. במעמד החניכה לקחו חלק: ראש העיר אילת אלי לנקרי וסגניו, רבה הראשי של העיר – הרב יוסף הכט, מנכ”ל חברת עמידר אלי בן מאיר וחברי הנהלה נוספים.

בעמידר מציינים שעיקר הדגש במרכז השירות החדש הושם על אזור קבלת הקהל במטרה להפוך אותו לנעים, נגיש ונוח יותר עבור הלקוחות וכי צעד זה הינו חלק ממהלך נרחב לשדרוג איכות השירות המוענק לדיירי הדיור הציבורי.

מנכ”ל חברת עמידר, אלי בן מאיר, ציין: “אנו שמחים לפתוח מרכז שירות חדש ומונגש בעיר אילת, המהווה צעד חשוב נוסף להמשך שדרוג מערך השירות שלנו. אני סמוך ובטוח כי צעד זה יסייע בידינו להמשיך ולהעניק שירות מיטבי לדיירי הדיור הציבורי מהעיר אילת”.

ראש עיריית אילת, אלי לנקרי: ״אני מברך את חברת עמידר על שדרוג השירות לתושבי אילת לצד שיתופי הפעולה עם האגף לשירותים חברתיים בעירייה שנועד גם הוא לסייע לתושבים ולהיטיב את איכות חייהם. אני מקווה כי לצד שדרוג השירות יורחב גם היצע הדירות״.

בעמידר מבקשים להזכיר כי כיום ניתן לקבל שירות ולבצע מגוון פעולות גם בלי לצאת מהבית: באמצעות אפליקציית ‘עמידר בשבילך’, באתר – www.amidar.co.il, במוקד השירות הטלפוני ובאמצעות עמוד הפייסבוק של החברה – “עמידר החדשה”.

שעות וימי הפעילות של מרכז השירות הינם: בימים א’, ה’ -בין השעות 08:30-12:30 וביום ג’ בין השעות 15:00-17:00 וזאת בזימון תור מראש, המתבצע באמצעות: אפליקציית עמידר בשבילך, באתר עמידר ובמוקד השירות הטלפוני של החברה 6266*.

צילום: דבורות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן