news08.net/ads.txt

אילת: שורת ליקויים בהיקף של מאות אלפי שקלים נחשפו במסגרת מבצע מס הכנסה במתחמי אירוח | כל הפרטים

מגפת הקורונה ברחבי העולם מביאים ישראלים רבים לנפוש דווקא בישראל ולשלם סכומים לא מבוטלים, אך האם בעלי העסקים בתחום רושמים את ההכנסות כנדרש בחוק? רשות המסים יצאה לבדוק זאת בפעילות ביקורות נרחבת בעסקים אלו כגון: צימרים, וילות המושכרות לאירועים ויחידות אירוח בכל רחבי הארץ ובאילת בפרט. בתי העסק שנבדקו במסגרת הפעילות  אותרו, בין היתר, באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות. בפעילות זו  השתתפו משרדי השומה מכל רחבי הארץ ונבדקו 89 בתי עסק, מתוכם 26 נתפסו באי רישום הכנסות כחוק. 

 

באזור אילת, הגיעו המבקרים לביקורת בוילה להשכרה בעיר, שם מצאו אי רישום של הכנסות בסכום של 98,905 ₪ לשנים 2020 ו-2021. בביקורת אחרת בעסק להשכרת יחידות נופש באילת, עלה כי תשלומים בסך 19,999 ₪, לא נרשמו בספרי העסק. כנשאל על כך, ענה בעל יחידות הנופש שהוא יבדוק עם הבנק למה הועברו כספים לחשבון שלו.

מבצע ביקורות זה נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים נגד מעלימי מס והון שחור, במסגרת המדיניות להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע”י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן