news08.net/ads.txt

אימפריית הניילון: הולכת ונשלמת בניית המפעל ביבנה

התעשיה המסורתית הולכת ומצטמצמת בשנים האחרונות, אחת הסיבות לכך היא התפתחות הטכנולוגיה וייעול תהליכי הייצור. סיבה נוספת לא פחות משפיעה היא מחסור בכח האדם שמוכן לעבוד בעבודת כפיים וכתוצאה מכך תעשיינים רבים מעתיקים את הייצור למדינות בהם כח הייצור זול או שסוגרים את המפעלים מה שמביא לירידה בהכנסות המשק.

ביבנה קיימים מספר מפעלים שעוסקים בייצור ואחד מהם הוא מפעל לייצור שקיות ניילון – “אימפריית הניילון” אשר בעליו הינם תעשיינים בכל רמ”ח איבריהם ואינם מוכנים להעתיק את הייצור לחו”ל ואף לא לפריפרייה – מה שהיה מזכה אותם גם בהטבות. יותר מכך – לא רק שהם לא סוגרים את הייצור אלא ההיפך.

בימים אלה הולכת ונשלמת בניית המפעל ביבנה – דבר שיכניס דרישה נוספת לעובדים והכנסות ממיסים. בעלי החברה נפגשו עם שר הכלכלה אלי כהן הידוע כתומך נלהב לתעשייה בכדי להבין את צרכי התעשיינים בארץ ולמצוא פתרונות שיקדמו את התעשייה המסורתית. משה צדיקריו מבעלי המפעל סיפר כי הפגישה הייתה חיובית ביותר וכבר החל בתהליכים הן באמצעות משרדי המעו”ף שהם שלוחה של משרד הכלכלה והן ע”י נציגי השר שפועלים למציאת פתרונות לשוק זה.

עוד הוסיף צדיקריו: “אנו נמצאים במצוקה מתמדת בכח האדם ולצערי עובדים ישראליים לא מוכנים לעבוד קשה ואנו נאלצים להעסיק פועלים בני המגזר הערבי. נשמח לתת עבודה לכח אדם ישראלי ואף לחיילים משוחררים שיכולים להינות ממענק עבודה מועדפת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן