news08.net/ads.txt

אין פחד | חרף הגבלות משרד הבריאות, אירועים רבים לא יבוטלו בחג הפורים: “נקיים את האירוע בכל הכח”

בעקבות התפשטות הקורונה, נערכה מסיבת העיתונאים של משרד משרד הבריאות, בו הודיע השר יעקב ליצמן: “החלטנו שיותר מ-5,000 איש לא יקרה. זה לא משנה אם מדובר במשחק או כנסים אחרים, זה חל על כולם”. למרות הכל, אירועים רבים לא יבוטלו על-ידי המפיקים בחג הפורים. 

המפיק, יוסי זיזוב ,שאחראי על הפקת הפורים “Endless Tel Aviv” במגדלי הארבעה בתל אביב: “האירוע יתקיים כרגיל ואין חששות לביטול. אנו פועלים בהתאם לחוקים החדשים של משרד הבריאות ושמים דגש על בריאותם של הבליינים. יתרה מכך, במידה ויוחמרו התקנות, לא נעבור את מספר הכרטיסים המותר אנחנו אוהבים גדולים של החג חרף כל ההגבלות – נקיים את האירוע בכל הכח!”.

מפיקים נוספים החליטו למצוא פתרון להגבלות, ובמסיבת אי בודד שתתקיים ביום שישי הוחלט: “שמחים לעדכן שהאירוע בשישי יתקיים כמתוכנן ועומד במגבלות שהציב משרד הבריאות. כמו כן החצר תהיה מקורה למקרה וירד גשם”.

כמו כן, גם רשויות נוספות ומספר מועצות עדיין לא ביטלו את אירועי חג הפורים. רק מוקדם יותר הבוקר הודיע ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל: “מסיבות פורים אינן מבוטלות כרגע”.

גם ראש עיריית רחובות החליט לקיים את האירועים בעיר: “קשובים להוראות משרד הבריאות ועוקבים כל העת אחר המצב בעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן