news08.net/ads.txt

איפור: החורף כבר כאן – הטרנדים הלוהטים שאסור לך לפספס!!

 

כמו בכל עונת מעבר, כפי שאנו מרעננות את ארון הבגדים והנעליים כך נרענן גם את תיק האיפור  – שיהיה עדכני ושיקי לטאצ’אפ האחרון, רגע לפני האירוח המשפחתי, הדייט או אפילו העבודה. גם אם עוד לא הרגשנו את המבול יורד עלינו או לא הספקנו לשלוף את המטריה עדיין, אי אפשר להתעלם מהעובדה שחורף 2018 כבר כאן והוא הולך לכבוש אתכן בסערה גדולה לפחות בכל מה שקשור למראות החורף בעולם האיפור. המראה הדרמטי שולט עם שימרים נוזליים, מייקאפ מט בכיסוי מלא והשוס: האייליינר המגיע בצבעים נועזים.

עולם האיפור מכיל בתוכו קשת של צבעים, טקסטורות וטכניקות ועדיין מכל אלה את חייבת לאמץ לעצמך להכניס אל תיק איפור זעיר את הפריטים הנכונים לחורף הקרוב.

מייקאפ: בלעדיו שום איפור לא מושלם! גם בסוגיה זו עלייך לבחור את המייקאפ לפי סוג עורך ולא להתפשר. בסיס טוב יוצר איפור מושלם. בחורף הזה מראה מט יכבוש אתכן בסערה, הוא מעניק גימור וכיסוי מלא על חלל הפנים מה שמקנה בעצם מרקם חלק, צעיר, רענן ועמיד. במידה ויש לך מייקאפ אליו את מחוברת, פדרי את פנייך בפודרה – מה שיצור עבורך את מראה המט.

קונטור: כידוע בעונת החורף גוון העור שלנו הופך להיות בהיר יותר עקב אי חשיפה לשמש ובכדי ליצור מראה חם ונעים יש לפסל את הפנים על ידי הצללות במקומות הנמוכים של הפנים ולטשטש, לתת טאצ’ של הברקות במקומות הגבוהים.

שפתיים: עונת החורף 2018 מעצימה את הגוונים הכהים חציל, בורדו, אפור, שחור וכן את צבעי הניוד, החומים. האדום כמובן תמיד באופנה ולנצח יהיה רלוונטי. המרקם ימשיך להיות מט כפי ששלט בעונת הקיץ וגם הגלוס גבירותי ורבותיי, חוזר בענק.

עיניים: הגוונים המככבים העונה הם ‘הקרים’ ונגיעות קטנות של גוונים לחימום הפנים המעניקים מראה דרמטי במיוחד. הצבעים השולטים בחורף הזה הם: סגול, שחור, בורדו, חום וגוונים אדמדמים היוצרים מראה חורפי מושלם. לכל אלה תוסיפי את הנשק הסודי שלך האיילנר בכל צורה או אורך ובגוונים של שחור, כחול רויאל ואפילו סגול כהה – כך תקבלי את הלוק הנכון לעיניים אטרקטיביות.

שימר: או איך שאני קוראת לו ‘אלוהי השימר’ – בלעדיו האיפור לא מושלם והפעם הוא ממשיך איתנו מעונת הקיץ אל העונה הקרה ולא רק לאירועים. בעונת החורף העדיפי להשתמש בשימר נוזלי היות והעור נוטה להיות יבש יותר מהקור. השימר הנוזלי מתמזג נהדר עם העור היבש וייתן לו מראה וקו נקי יותר.

ריסים: העין שלנו לא תיראה סופר מושלמת אם הריסים לא תהיינה מלאות בנפח וצבע, הרי שמדובר בסגרת של העין שלנו. ביחרי את המסקרה עם מברשת הסיליקון המדגישה כל ריס וריס ומעניקה נפח לריסים.

גבות: לגבות שאינן מלאות, עם קרחות או לא מסודרות אני ממליצה להשתמש בצבע / ג’יל לגבות ולצייר את הגבה בהתאם לזו הקיימת וכך ליצור מראה עבה, מעוצב ומקובע יותר. תמיד תזכרי לבחור את הגוון המתאים לפי גוון שיערך הטבעי.

*הכותבת, אתי כץ רוזליו הינה מאפרת מקצועית לכלות וערב, טלוויזיה והפקות ומעבירה סדנאות איפור אישיות. לתיאום: 052-2348800.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן