אירועי האביב נפתחו הערב בחוויות שוייץ החדשה, עם הזמר איתי לוי

שיתוף הפעולה הראשון של המשנה לראש העיר ויו”ר דירקטוריון חוויות, עו”ד יניב מרקוביץ’ וסגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו”ד מתן דיל – נפתח הערב (חמישי) במסגרת אירועי האביב.



200 איש הגיעו אל אולם האירועים של חוויות שוייץ ברחובות החדשה ופגשו מקרוב את הזמר הפופולארי, איתי לוי, שסיפר אודות חייו הקשים בשכונת שעריים שם גדל עם אבא נרקומן ועל הכוחות שאזר מכל מכשול. במהלך ההרצאה שילב כמובן קטעי שירה וסיפר על ההצלחה הגדולה בצל הימים הקשים בהם הוא מלווה את אימו החולה.
יו"ר דירקטוריון חוויות עם אבי יוספי וגולן ביטון
יו”ר דירקטוריון חוויות עם אבי יוספי וגולן ביטון

מרקוביץ’ בירך את הנוכחים ושיתף את הנוכחים בכך שהוא נרגש לפתוח את אירועי האביב לנוער, אשר לראשונה ברחובות מתקיימים בשיתוף פעולה של רשת חוויות רחובות ואגף הנוער של עירית רחובות בהנהגתו של מתן דיל, ממנו נבצר להגיע מסיבות אישיות.

“משמח מאוד לראות את האולם מלא בבני נוער” הוסיף והחמיא למארגנים, גולן ביטון אחראי תחום הנוער בחוויות ואבי יוספי מנהל מחלקת ילדים ונוער בעירית רחובות.

מנהלת חוויות שוייץ ברחובות, מירב אהרון עם גולן ביטון ויובל דמארי
מנהלת חוויות שוייץ ברחובות, מירב אהרון עם גולן ביטון ויובל דמארי

גם הזמר יובל דמארי אשר גדל בקריית משה, השתתף בתכנית האמנותית, סחף את הקהל ואף חילק לנוכחים דיסק עם הסינגל החדש שיחשוף בשבוע הבא.

◀◀
בהמשך האירועים: ב-21.317 יגיע עדי ברקן ביחד עם מיטל מיכאלי לערב העצמה נשית. האירוע ייערך בעירונוער, הכניסה חופשית; ב-28.3.17 תתקיים כיתת אמן עם אדיר מילר אודות תחילת הקריירה בסטנד אפ, התוכניות הראשונות בטלוויזיה, החיבור לתיאטרון, החיבור לקולנוע ולאבי נשר, על רמזור ועל האמי, על צומת מילר וגם על התוכניות לעתיד ועל היותו הקומיקאי המצחיק והמצליח בישראל.

הכניסה אל המופע, לבני נוער מגיל 16 בלבד ובהצגת תעודת זהות, בעירונוער. העלות לכרטיס בודד: 10 ש”ח. ב30.3.17 ייערך טורניר פיפ”א נושא פרסים, בעירונוער, והכניסה לאירוע זה חופשית אם כי מומלץ להירשם מראש. את האירועים תנעל הופעה של אביאור מלסה, שהפך לאחד הזמרים המושמעים בקיץ האחרון ויופיע ב4.4.17 בחוויות קריית משה. עלות כניסה למופע: 10 שקלים לכרטיס.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן