news08.net/ads.txt

אירועי השבת: חנות מחשבים עלתה באש; גל הגניבות ממשיך

בכניסת השבת הבחינו אזרחים בעשן כבד וסמיך ברחוב הרצל – מול תחנת המשטרה. כוחות כיבוי גדולים הגיעו אל החנות הממוקמת בפסאז’ ואיתרו חנות מחשבים שעולה באש.

כעבור חצי שעה הצליחו הכבאים לכבות את האש ושכנים שבתיהם סמוכים למקום האירוע והתבקשו להתפנות מן המקום, הורשו לשוב חזרה. חוקר שריפות מטעם כיבוי אש עורך תחקיר ובימים הקרובים יגיש את דו”ח ממצאי השריפה.
כוחות הכיבוי מגיעים למקום האירוע

גל הגניבות בעיר לא נפסק: גנבים מוגי לב גנבו לקשיש קלנועית. בשישי בערב הגיע אל תחנת המשטרה בנו של תושב העיר והגיש בשם אביו הקשיש תלונה בגין הגניבה. בחקירתו סיפר כי הקלנועית נגנבה מחצר ביתו של האב ברחוב דרך יבנה. המשטרה פתחה בחקירה.

– ביל”ו סנטר הפך ליעד ממוקד על דיווחים בגין גניבות. בשבת בצהריים הלינו אזרחים אשר שהו במתחם הקניות כי מכשירי הפלאפונים שלהם כויסו. אחד מבעלי החנויות שבו כויסה אזרחית בדק וראה במצלמות האבטחה את החשודה שמבצעת את הגניבה מתיק של אישה. החשודה אותרה על ידי קציני הביטחון של המתחם ושוטרי תחנת רחובות עצרו אותה ולקחו אותה לתחנת המשטרה, שם נחקרה. עד כה התקבלו שלוש תלונות על גניבות פלאפונים שבוצעו ככל הנראה על ידי אותה חשודה.

– ועוד מהגל: בשבת אחר הצהריים הבחינו אזרחים ברכב חשוד בשטחים הפתוחים מאחורי בית העלמין גורדסקי שבמזרח העיר. שוטרי תחנת רחובות שהגיעו למקום והזעיקו את בעל הרכב שמעו ממנו כי לא הספיק לדווח על גניבת הרכב. לאחר שהגיע אל המקום, הזמין בעל הרכב גרר לחילוצו ולאחר מכן יצא אל תחנת המשטרה והגיש תלונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן