news08.net/ads.txt

אירוע אלימות נוסף בבית הספר ‘גולדווטר’ באילת

תלמיד בית הספר נהג באלימות מילולית קשה ביותר כלפי הצוות החינוכי כולל עימות פיזי אלים עם השוטרים

על רקע אירוע אלימות נוסף שהתרחש ביום חמישי האחרון, בבית ספר התיכון ע״ש גולדווטר, במסגרתו תלמיד בית הספר נהג באלימות מילולית קשה ביותר כלפי הצוות החינוכי כולל עימות פיזי אלים עם השוטרים, תתקיים מחר (שני) בשעה 8:00 אסיפת מחאה בת שעה בכל בתי ספר העל יסודיים.

המחאה ביוזמת ארגון המורים ובגיבוי מלא של ראש העירייה – אלי לנקרי וראש מינהל שח״ק בעירייה – ד״ר דרורי גניאל, שגינו בתוקף את האירוע. לאחר אסיפת המחאה יתקיים שיעור חינוך בנושא אפס סובלנות לאלימות.

עוד על רקע האירועים האחרונים, יכנס ראש העירייה את הוועדה למיגור אלימות לדיון מיוחד בהשתתפות כל מנהלי/ות בתי הספר והמנהיגות החינוכית.

נזכיר כי רק לפני שבוע אירע מקרה אלימות באותו בית ספר תיכון במסגרתו איים הורה על מורה ברצח והמשיך להתבטא באלימות מילולית גם כלפי מנהלת בית הספר. ראש העירייה – אלי לנקרי וראש מינהל שח״ק בעירייה – ד״ר דרורי גניאל, גינו את האירוע החמור בכל תוקף וגיבו את ההשבתה של ארגון המורים.

האירוע האמור התרחש לאחר שמחנך הכיתה ביקש מהתלמידים לסדר את השולחנות לאחר ארוחת הבוקר ובטרם יקבלו את התעודות. המחנך ציין כי התעודות יחולקו קודם למי שיסדר את השולחן. תלמידה שסרבה לעשות כן, יצאה מהכיתה והתקשרה לאביה, שמיהר להגיע לכיתה ואיים כאמור ברצח על המחנך בפני התלמידים תוך שהוא חוזר על האיום ברצח. לאחר מכן עזב את שטח ביה”ס וחזר כעבור שעה וחצי תוך שהוא ממשיך באלימות מילולית גם כלפי מנהלת בית הספר. תלונה הוגשה במשטרה והאב נעצר לחקירה.

צילום: שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יהודי
יהודי
1 year ago

שזה חוזר על עצמו יש לבדוק גם את הצוות אןלי גם לנם 0 סובלנות

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יהודי
יהודי
1 year ago

שזה חוזר על עצמו יש לבדוק גם את הצוות אןלי גם לנם 0 סובלנות

דילוג לתוכן