news08.net/ads.txt

אירוע הירי בחניון קניון עזריאלי ברמלה: ויכוח על חניה, מצבו של הפצוע אנוש, היורה: בן 74 מלוד

במשטרת ישראל התקבל דיווח על ירי בחניון קניון עזריאלי ברמלה. מהמקום פונה גבר כשהוא פצוע באורח אנוש לטיפול בבית החולים. כוח משטרה עצר גבר החשוד במעורבות באירוע, ומחקירה ראשונית מסתמן כי הפצוע כבן 40, נורה בעקבות ויכוח על חניה.

הפצוע פונה כשהוא במצב אנוש. החשוד בירי: בן 74 מלוד, נעצר לחקירה. כוחות המשטרה אוספים ממצאים בזירה ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

מדיווח מד”א עולה כי בשעה 14:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על פצוע מירי ברחוב שמשון הגיבור ברמלה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים אסף הרופא גבר בשנות ה-30 לחייו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה.

פראמדיק מד”א אופיר שיש סיפר: “כשהגענו לחניון של המרכז המסחרי ראינו גבר בשנות ה 30 שוכב מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו כששוטרת מבצעת בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות, הנשמו ועיסויים. העלנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה. אישה וילדה שהיו במקום בזמן האירוע היו נסערות וטופלו ע”י צוותי מד”א נוספים שהגיעו למקום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן