אירוע חריג בכביש 411

תושב עזה צלצל למשטרה וביקש: פנו אותי, הכביש נסגר לתנועה לפרק זמן ממושך | אתמול: שני תושבי הרשות הפלסטינית נעצרו בקריית משה, מעצרם הוארך עד יום שני

אירוע חריג התרחש היום (שבת) ובעקבותיו נסגר לתנועה לפרק זמן כביש 411 הגובל עם מזכרת בתיה, קרית עקרון, רחובות ובית אלעזרי.

לפי ראש המועצה המקומית מזכרת בתיה גבי גאון, אשר עדכן את התושבים בסוגיה בשעה 13:50, תושב עזה התקשר לפני זמן קצר למוקד 100 בבקשה לפנות אותו מהאזור. ניידת משטרה הגיעה למקום ועצרה אותו.

כביש 411 היה חסום לתנועה עד שחבלן משטרתי השלים את בדיקת התיק של הפונה. בשעה 14:16 הודיעה המועצה לתושבים כי הכביש נפתח לתנועה.

בתוך כך, אתמול התייצב תושב רחובות בתחנת המשטרה  ודיווח על שני תושבי הרשות הפלסטינית הלנים בדירת מגורים ברחוב צבי הורוביץ. שוטרי רחובות הגיעו לדירה הממוקמת בשכונת קרית משה ואיתרו את השניים – עלי ולד עלי (25) ומחמוד אל באבלי (27). הם נעצרו הובאו לדיון הארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון, בפני השופט אבי וסטרמן שהאריך את מעצרם עד יום שני.

בהחלטתו כתב השופט אבי וסטרמן כי מעצרם “לנוכח מצב החירום המיוחד בו נתונה מדינת ישראל בעת הזו – אשר יש בו כדי להעצים את עילת המסוכנות הנגזרת משהותם בתחומי מדינת ישראל”.

◼️ לקבוצת החדשות במזכרת בתיה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית עקרון לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: ארכיון (כביש 411)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן