news08.net/ads.txt

אירוע חריג בפסטיבל הבירה בבאר יעקב

אירוע חריג בהחלט בפסטיבל הבירה בבאר יעקב: פעילי זכויות בעלי חיים במיצג מחאתי

בעיצומם של חגיגות פורים בבאר יעקב – ארגון ‘חופש לבעלי חיים’ הביע מחאה כנגד תעשיית המזון מן החי

פעילי זכויות בעלי חיים מארגון ‘חופש לבעלי חיים’ מוחים ברגעים אלה בפסטיבל הבירה בבאר יעקב כנגד תעשיית המזון מן החי ובעיקר על גורל כדור הארץ. במחאה, התחפשו המוחים לירקות, חילקו אוזני המן טבעונים למבלי הפסטיבל והחתימו על ‘אמנת התזונה מהצומח’.

‘אמנת התזונה מהצומח’ כוללת יותר מ-1100 ארגונים בינלאומיים, 1200 עסקים, למעלה מ-75.000 איש ברחבי העולם, 20 ערים (כולל לוס אנג’לס, בואנוס איירס ואדינבורג) ואלפי ישראלים וחברי כנסת ושרים שכבר חתמו.

מטרת האמנה הינה הוספת סעיפים להסכם פריז המחייבים את המדינות להפחית את המזון מן החי המפיץ גזי חממה ולהגדיל את התזונה מן הצומח כנסיון אחרון להלחם במשבר האקלים, רגע לפני שיהיה מאוחר מדי.

עיתוי המחאה הוא לאחר שבשנה האחרונה התפרסמו דו”חות שונים על ידי האו”ם (IPCC). המתריעים על כך כי משבר האקלים כבר כאן ואנחנו כבר כמעט נמצאים בנקודת האל חזור. בדו”ח גם נקבע כי 23% -42% מגזי החממה מקורם בתעשיית המזון מן החי.

לדברי ריבה מורדאן, תושבת באר יעקב, אחת המארגנות של הפעילות: “גם אצלנו בעיר יש התעוררות סביב זכויות בעלי חיים ומשבר האקלים. יותר ויותר תושבים מתעניינים בטבעונות, שואלים שאלות, ומנסים לצמצם את מוצרי מזון מן החי שהם אוכלים. היה חשוב לנו לחזק את המהלך הזה ולחזק את המודעות סביב תזונה צמחית”.

מארגון חופש לבעלי חיים נמסר: “אנו קוראים לכולם להפסיק ‘לאכול לנו את כדור הארץ’ במידה ותעשיית המזון מן החי לא תחדל, משבר האקלים רק יחריף ויתעצם. הפתרון היחיד הוא לעבור לטבעונות”.

רוצים להצטרף למחאה? לחצו כאן

צפו בתמונות מהמחאה >>

צילום: חופש לבעלי חיים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן