news08.net/ads.txt

אישה מנתיבות הזעיקה את מתנדבי ידידים: הטבעת נתקעה באצבעהּ

נתיבות: טבעת נתקעה על אצבע של אישה, מתנדבי ידידים חילצו את הטבעת מהאצבע בשלום • ״האישה התלהבה מכמות המתנדבים הגדולה שהגיעו לסייע לה״

אירוע חריג התרחש היום בנתיבות.

אל מוקד ידידים הגיעה קריאה ובה דיווח על גברת שטבעתהּ נתקעה על אצבעהּ ללא יכולת להוציאהּ, באולמי גן הפקאן בנתיבות.

עמי ברנס – סג״מ סניף נתיבות, ינון כהן – אחראי מתנדבים סיירת נגב, אלון נהוראי – אחראי לוגיסטיקה באר שבע, יחד עם ישראל מאיר דוד ואוראל מזרחי, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו לכתובת במהירות. בעדינות ובסבלנות רבה, הם עמלו עד לחילוץ הטבעת מהאצבע בשלום.

עמי מספר: ״הרגשה של סיפוק אדיר לעזור ולסייע בכל רגע נתון. הגעתי לאחר שחלק מהמתנדבים כבר הגיעו למקום, והחלו בהרגעת האישה ובקירור האצבע לטובת החילוץ. ראיתי שהטבעת עבה, והבנתי שחייבים חולץ טבעות. הזעקתי את נהוראי למקום, בידיעה שיש לו חולץ טבעות״.

נהוראי מוסיף: ״מיד בקבלת הקריאה עדכנתי את עמי שיש ברשותי חולץ טבעות. כשעמי קרא לי, יצאתי למקום במהירות. הטבעת הייתה עבה מאוד, אך בשיתוף פעולה של כל המתנדבים הצלחנו להתגבר על הקושי ולחלץ את האצבע. זו כבר פעם שנייה השבוע שאני מחלץ אצבע מטבעת. האישה הודתה מאוד לארגון, והתלהבה מכמות המתנדבים הגדולה שהגיע לסייע לה״.

זקוקים לעזרה? צרו קשר עם מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית.

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן