news08.net/ads.txt

“איש הברזל” – בוטל, אלפים זועמים על החלטת משרד הבריאות; המארגנים: “קיווינו, עבור הכלכלה המקומית, עבור השפיות הציבורית”

אירוע איש הברזל שהיה אמור להתקיים באילת, בוטל בעקבות החלטת משרד הבריאות מאחר ומדובר ב״אירוע ספורט״ שהוא אירוע אסור על פי תקנות הקורונה. משטרת ישראל תאכוף את התקנות כלשונן. אלפים זועמים על משרד הבריאות.

בעמוד הפייסבוק של ישראמן פורסם: “ניסינו, בכל האמצעים ובכל הדרכים. נלחמנו, עבורכם המשתתפים, עבור קהילת אנשי הברזל, עבור עולם הספורט. קיווינו, עבור הכלכלה המקומית, עבור השפיות הציבורית. הצלחנו לקבל את אישור מתווה ממשרד הבריאות, אישור משרד התרבות והספורט, אישור עיריית אילת, תמיכת משרד התיירות, תמיכת תאגיד התיירות אילת. העניין נדון ברמת שרים, פרויקטור קורונה, ועוד.

“פעלנו לרתום את השותפים לדרך, את נותני החסות והשקענו בכל מאודנו בשבילכם המשתתפים. ביום ראשון 21.02.2021 התפרסמו התקנות החדשות המאפשרות את קיום התחרות. מיד עם פרסומן ביצענו התאמה במתווה התחרות וזה הוגש למשרד הבריאות והספורט לאשרור. ביום שני (למחרת) המתווה אושר והועבר למשטרת ישראל לאישור,
“ולמרות הכל, האור הירוק הסופי לא ניתן עד היום. הם דורשים “תו ירוק”. לדבריהם אילו היה ישראמן מתקיים במתקן סגור כדוגמת אצטדיון ניתן היה לאשרו תחת מגבלות – מגבלות קהל בהם אנחנו עומדים בקלות בכל מתחמי התחרות – במתחם הזינוק, במתחם הסיום, ובשטחי ההחלפה. אבל מאחר ובין המתחמים הסגורים המשתתפים שוחים, רוכבים ורצים בשטח הפתוח, לטענתם אין להם כללים לאשר את האירוע.
“הודענו לכם שהחלטה תהיה בסוף יום שלישי. התבקשנו לתת עוד זמן, ונתנו. הודענו לכל הגורמים שאם עד היום ב-11:00 בבוקר לא יינתן אישור, בשל הזמן הקצר שנותר לא נוכל להשלים את ההכנות לתחרות בטוחה ומקצועית כפי שמצופה. כאשר הובהר שיומיים אחרי מועד התחרות ייפתחו בכל הארץ גם חדרי האוכל במלונות, ויוכלו לשבת באולם אחד מאות אנשים, האמנו שנפרצה ההתנגדות. לשווא.
“לכן לא נותרה ברירה אלא לבטל את ישראמן 2021. אכזבתכם מובנת, התכוננתם, התאמנתם, השקעתם וצפיתם. הוסבר לנו שהמשטרה לא רואה בתחרות ומתחרים לכשעצמם בעיה. לדבריה, היא חוששת מצופים וקהל מסביב. למרות שהוצעו פתרונות לכל תרחיש, הם אפילו לא נדונו ולא נשמעו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן