איתי הרמן, הצ’ייסר מתוכנית ה”המרדף” התארח בעירונוער בתוכנית מיוחדת ששודרה בלייב ב”קול השפלה”

אירוע קיץ מגניב לנוער שמארגנת מחלקת הילדים והנוער, בשיתוף עם תלמידי הרדיו מ”קול השפלה” 103.6FM, התקיים בשידור חי עם אורח מרכזי: איתי הרמן, הצ’ייסר מתוכנית ה”המרדף”.

הרמן התראיין על הזיכרון המופלא שניחן בו, הפרעת הקשב שהפכה למתנה והניסויים שעושים על הזיכרון שלו. הצ’ייסר התמודד בחידוני טריוויה מול קהל שנרשם מראש והגיע ממקומות שונים בארץ. יחד עם בני הנוער ניתח את השאלות והתשובות והסביר איך לא ליפול גם כשאין קצה חוט מהי התשובה הנכונה. על הראיון היו אמונים תלמידי הרדיו ממגמת תקשורת של “דה שליט” שהפיקו גם את השידור כולו. צוות של 7 תלמידים הרימו את התוכנית יד ביד עם נציגי מועצת הנוער והממונים עליהם.

הקהל שהגיע לעירונוער צפה והאזין לתכנית בלייב, זכה לחוויה איכותית מרתקת ובסיומה העניק הצ’ייסר הקדשות על סיפרו “הטריוויה של הרמן”. האירוע הבא של שיתוף הפעולה עם רדיו קול השפלה יתקיים עם רן דנקר ב-22.8. דנקר יגיע לראיון והופעה אקוסטית כאשר לפניו תופיע הלהקה המקומית שמצליחה בימים אלו בכל הארץ “דור המבול”. גם האירוע הזה ישודר בחי ב”קול השפלה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן