news08.net/ads.txt

איתי לוי: “לאחרונה קורים בחיי המון דברים שמרגשים אותי מאוד”

הזמר המצליח איתי לוי, עם סינגל חדש מאלבומו התשיעי – “חצי בן אדם” (מילים ולחן, עיבוד והפקה מוסיקלית: דולי ופן)

רגע אחרי שהופיע במנורה במופע 360 ענק ובזמן שהשיר האחרון שהוציא ״לפעמים״ מככב בראש המצעדים, איתי לוי שנולד וגדל ברחובות ומתגורר כיום בעיר השכנה נס ציונה, משחרר היום את “חצי בן אדם” – סינגל שביעי מתוך אלבומו התשיעי עליו עבד מזה למעלה משנה.

הסינגל “חצי בן אדם” מספר על בני זוג אשר מאזנים האחד את השנייה, כל אחד מהם הוא חצי משלם הרבה יותר גדול שמסמל את מערכת היחסים בינם. לצד איתי מככבת בקליפ הדוגמנית מאיה שחורי. לדבריו, “לאחרונה קורים בחיי המון דברים שמרגשים אותי מאוד, אני מלא בעשייה והודיה על הקיים. שמח על כל צעד וצעד. מודה לקהל שמגיע להופעות, לרדיו שמחבק את השירים החדשים ולאנשים שמקיפים אותי. לאחרונה חגגתי את יום הולדתי ה35 ואין דרך טובה יותר להיכנס לשנה חדשה בחיי מאשר עם שיר חדש. מקווה שתאהבו את השיר הזה ותתרגשו ממנו כמוני. ”

דולב רם ופן חזות, כותבי השיר, מספרים: “אנחנו עובדים עם איתי עוד מתחילת הדרך, תחילת הדרך שלו ותחילת הדרך שלנו. כתבנו לאיתי כבר מעל לעשרה שירים ותמיד בעבודה מולו יש מעין קסם כזה שמגיע מהחיבור של שלושתנו. השיר “חצי בן אדם” מדבר על משבר במערכת יחסים בין שני בני זוג שמשלימים אחד את השנייה, עם היתרונות והחסרונות שבאים בדרך.”

איתי לוי פרץ לחיינו בסערה לפני כעשור ומאז לא מפסיק לשבור כל תקרת זכוכית – הוציא עשרות להיטים שיישארו פה לעוד שנים רבות, כבש את המקומות הראשונים במצעדי ההשמעות בתחנות הרדיו המובילות, עם מאות מיליוני האזנות ומופעי ענק סולד אאוט בבמות הגדולות בארץ. הבשורה על השיר החדש מגיעה בעודו מככב בתפקיד הראשי במחזמר “קזבלן” וכובש את הקהל על בימת התיאטרון הלאומי הבימה, מוביל את הקמפיין של חברת המתנות הגדולה בישראלBuyMe, ומשמש זו השנה השישית כפרזנטור הרשמי של מותג האופנה Lee Cooper.

צפו בקליפ ביוטיוב >>

צילום: אנג׳ל הפקות - אייל אפרתי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן