news08.net/ads.txt

אכיפה באילת: 98 דוחות תנועה, 5 כלי רכב הורדו מהכביש

משטרת מרחב אילת ערכה מבצע רחב היקף לאכיפת עבירות תנועה ואיכות חיים

בסך הכל התקיימו בשבוע שחלף שלושה מבצעי אכיפה – שניים דומים לאחרון כשאחד מהם עסק רק בתחומי רישוי עסקים – כל זאת על מנת להבטיח את שלומו ובטחונו של הציבור ולמנוע הישנות עבירות מסכנות חיים.

שוטרי אגף המבצעים במשטרת מרחב אילת יצאו למבצע אכיפה רחב היקף נוסף במהלכו, נרשמו 98 דוחות תנועה בדגש על עבירות מסכנות חיים – שימוש בנייד, אי מתן זכות קדימה להולך רגל, ללא חגורת בטיחות, אי ציות לתמרורים וחנייה והפרעה לתנועה בצורה ביריונית

.

במסגרת המבצע נערכו שני שימועים ע”י קצין משטרה: שימוע בגין סיכון הולכי רגל במעבר חצייה – רישיונו של הנהג נפסל למשך 30 ימים ואי הפקדת רכב שהושבת ע”י קצין משטרה (למשך 90 ימים) – הרכב הושבת ונגרר למגרש אחסנה. בנוסף, בוצעו הורדות מהכביש לכלי רכב בשל איסור שימוש (היבטים בטיחותיים אשר יכולים להשפיע על בטיחות הרכב בזמן נסיעה) לחמישה כלי רכב שונים על ידי סייר בוחן. בתוך כך, ניתן דגש לאכיפת התנועה בכלי רכב דו גלגליים ביניהם: אופניים חשמליים וגלגילנוע.

רב פקד יניב חן, מפקד אגף התנועה במשטרת מרחב אילת: “מבצע אכיפה זה הוא אחד מיני כמה מבצעים עתידיים, שמטרתו אחת – למגר את עבירות התנועה המסכנות חיים ואשר משפיעות על שלומם ובטחונים של כל התושבים. על ציבור משתמשי הדרך לנהוג בהתאם לחוקי ותקנות התעבורה ולהימנע ממסיחי דעת שהם הגורם העיקרי לתאונות דרכים”.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן