news08.net/ads.txt

אלה הכבישים החדשים שנפתחו השבוע באילת

המטרה: להקל על העומסים ולסייע לזרימת התנועה

בשנה החולפת שודרגו עשרות כבישים בשכונות העיר ובצירים מרכזיים, חלק מהעבודות בוצעו בלילה על מנת לצמצם את ההפרעה לתנועה. בעת הזו, מתקיימים באזור התעשייה עבודות רחבות היקף כחלק מבינוי בשטח המרכזי של שדה התעופה הישן של אילת. את העבודות מבצעת העירייה באמצעות החברה הכלכלית לאילת (חכ”א) ותאגיד “עין נטפים” והן צפויות להימשך כשנה כולל העתקת כל התשתיות מזרחה ופיתוח כביש סופי לשכונת המגורים של שדה התעופה. במסגרת העבודות, נסגר לתנועה הנתיב הדרומי של רחוב קאמפן (לכיוון האייסמול) עד רחוב אריקה. עם סיום העבודות בנתיב הדרומי שיימשכו מספר חודשים, ייפתח הנתיב לתנועה וייסגר הנתיב הנגדי.

כדי להקל על התנועה, נפתחו שני כבישים עוקפים חדשים. האחד, כביש חלופי לכביש דרבן, בתוך שטח שדה התעופה הישן

. כביש זה הינו דו נתיבי המתחבר לכיכר הרחובות קאמפן דרבן מדרום ולכיכר הסמוכה לקריית הספורט הבינלאומית מצפון. כביש נוסף שרובד השבוע ונפתח לתנועה הינו ציר התנועה שהכשירה העירייה בחג פסח האחרון כיציאה נוספת מהעיר. דרך זו העוקפת את הלגונה המזרחית ואת מפעלי המלח ומתחברת לכיכר הכניסה/יציאה מהעיר, מאפשרת יציאה עוקפת לתוך העיר וגם ליציאה מהעיר.

מהעירייה נמסר: העיר אילת נמצאת בעיצומה של מהפיכת בינוי ופיתוח. לצד בניית אלפי יחידות מגורים ומלונאות, ניתן לראות ברחבי העיר עבודות רחבות היקף לשדרוג כבישים, הקמת כיכרות וגם עבודת גינון ופיתוח באיי תנועה ובמעגלי תנועה. על רקע היקף העבודות ובהתאם להנחיית ראש העירייה אלי לנקרי, מושם דגש רב על הסדרי תנועה חלופיים, שנועדו להקל על העומסים ולסייע לזרימת התנועה.  כבישים אלה לצד כבישי הרוחב בשטח שדה התעופה הישן וכביש האהבה המחבר את שכונת השחמון לרצועת החוף, מאפשרים כאמור זרימת תנועה לצד העבודות רחבות ההיקף.

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן