אלה הנתונים שחשף יורם מרציאנו בלוד

תכנית הביטחון של יורם מרציאנו וסיעת ‘לוד אחת’ נחשפה: “מחזירים את הביטחון ללוד!”

אחרי שנים סוערות בתחום הביטחון בלוד והדרדרות המצב הבטחוני בעיר מאז ‘שומר חומות’, הציג המועמד לראשות העיר, יורם מרציאנו, את תכנית הביטחון שלו ללוד במסיבת עיתונאים מורחבת: “71% מתושבי העיר לא מרגישים בטוחים! איך יכול להיות שתושבים יפחדו בעיר שלהם?”. התכנית שנכתבה ביחד עם שותפים בכירים מתחום הביטחון מציגה הבראה כללית לעיר בתחום.

מאז מבצע ‘שומר חומות’ הדרדר משמעותית המצב הבטחוני בעיר לוד והחל לזלוג לרחובות העיר. רק מתחילת שנת 2023 התרחשו מאות אירועים פלילים בעיר בהם אירועי ירי. רק הלילה נרצחו 2 תושבים! כל זאת בנוסף לתחושה הכללית בעיר של חוסר משילות מוחלט.

בתוך כך, מאז הכריז על התמודדותו לבחירות המקומיות לראשות העיר לוד, יורם מרציאנו, הפנה את תשומת הלב העיקרי לתחום הביטחון ובין הבטחותיו מתחילת הדרך היו החזרת היציבות, המשילות וביטחון לעיר – זאת באמצעות הידוק הקשרים עם המשטרה, עם הממשלה והכנה של תכנית פעולה מורחבת רב שנתית אשר תטפל נקודתית בפרוטקשן, באלמ”ח ובעולם התחתון במרחב העירוני.

“הגיע הזמן שבעירייה ימנו מומחים לתחום שיעסקו בנושא”, אמר מרציאנו במסיבת עיתונאים מורחבת שקיים היום (רביעי), בהיכל התרבות העירוני. במסיבת העיתונאים, הציג מרציאנו ביחד עם חברי ‘לוד אחת’, כיצד הדרדרות המצב הבטחוני בעיר הובילה להגירה שלילית משמעותית של משפחות רבות.

על פי סקר שערך מרציאנו בשיתוף “מנו גבע”, עלה כי הנושא המטריד את תושבי העיר בעיקר הינו הנושא הבטחוני ועומד על כ-71%, מדובר גם בנושא בו חלה ההידרדרות המשמעותית ביותר בעיר בעשור האחרון לצד הזנחת התשתיות הכלליות בעיר.

“לא ייתכן שעיר כזו גדולה במרכז הארץ תסבול מחוסר משילות שכזה”, זעק מרציאנו מעל הבמה, “את התכנית הביטחון שאני מציג הכינו יחד איתי בכירים בהווה ובעבר מהתחום והם שותפים לדאגה שלי בנוגע לעתיד לוד אם נמשיך במסלול ההידרדרות שהחל כאן לפני עשור!”. מרציאנו מפנה אצבע מאשימה לאי המשילות בשנים האחרונות: ” איך אפשר לא להביא לכאן את אנשי המקצוע הטובים ביותר לפקידי הביטחון החירום?! מדובר בחיי אדם!”.

בימים אלה סוערת העיר לוד על רקע מערכת הבחירות ובדגש על נושא הביטחון, אליו כאמור, מרציאנו מתייחס ביתר שאת: “עתיד העיר לוד תלוי במצב הבטחוני שלה! אנחנו נאבד את העיר אם ימשיכו לנהל אותה ככה!”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן