news08.net/ads.txt

אלה הקפואים שיחממו לכם את הארוחה

מפגש השייח’ זה לא עוד רשת מאפיות וקונדיטוריה ירושלמית – זה מוסד ירושלמי, זה זכרונות, זה טעמים, זה מסורת. כמי שגדל בעיר הקודש בשנות ה80 היפות שלה, גם אני מצויד בכמה חוויות טובות וחמות מהמקום הנפלא שהחל בסניף קטן בשנת 90′, הראשון שפעל 24 שעות ברציפות ביממה. ואין דבר יותר כיף מאשר לשמוע על עסק אהוב כל כך שהמציא את עצמו מחדש בתקופת הקורונה, והצליח לעשות את זה בגדול.

הפרגון מובן, כשמדובר ב”מפגש השייח”, עסק שמאחורי 30 שנות דחיפה ואהבת רחוב ירושלמית, כבר באמת אין מה לדבר. אנחנו מדברים כמובן על סדר אירועי הקורונה, בצעד מהיר, חד ונכון של מנהלי הרשת, משפחת נאור הירושלמית, בראשות שי נאור, אב המשפחה.

”מפגש השייח” על תשעת סניפיו הירושלמים (ועוד אחד באילת), הוא עסק חיוני, ובכל זאת, חשבו שם בגדול, בשל התנועה הדלילה בסניפים בימי המגפה. המאפים, כתוצאה מהמוניטין המצוין של ”מפגש השייח” ברחבי הארץ, והייצור המעולה והמוקפד, הפכו להצלחה אדירה. המארז החביב הגיע בסערה, סניפי רמי לוי התהדרו במוצר החדש שנחטף מהמדפים, והלקוחות גילו שהטעם לא מאכזב בכלל, להיפך. גם המחיר נוח במיוחד (כ-50 ש”ח למארז), והאריזה, שכוללת 6 מאפים, ומגיעה בטעמים המאפים הקפואים של ”מפגש השייח”, מארזי מיני סמבוסקים קפואים להכנה ביתית, שנמכרים בבלעדיות ברשת המרכולים ”רמי לוי שיווק השקמה”, ובעוד מס’ מקומות נבחרים ברחבי הארץ (הרשימה המלאה באתר הרשת).

המאפים שווקו ממש בתחילת פיצה, בולגרית או מיקס – בולגרית, צהובה ובולגרית, ופיצה, הפכה לפריט חובה במקפיא הישראלי.
ככה זה כשהאפשרות לקפוץ לסניף הקרוב הפכה למורכבת יותר במציאות שאנו חווים בשנתיים האחרונות, בין סגר לסגר.
בשל הביקוש האדיר וכמויות הייצור המתבקשות, נפתח במקביל מפעל לייצור הבייגל הירושלמי המוכר והפריך בשכונת תלפיות.
ובואו נדבר רגע על הפן הקולינרי של המוצר – אחרי 15-22 דקות בתנור שחומם מראש ל170 מעלות, אתם תהנו מכל ביס, אבל באמת תהנו מכל ביס במאפה המדהים שלכם. התחושה היא ש-30 שנות ניסיון ואפייה נוקזו לתוך הסמבוסק הביתי שלכם. הבצק הגיח מהתנור פריך ושחום ושומשומי, המילוי היה עסיסי וקטיפתי, והגבינה טעימה בטירוף. אגב, היה קשה להתאפק עד הביס הראשון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן